شرکت صادر کننده پسته ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز

شرکت صادر کننده پسته ایرانی

شرکت صادر کننده پسته ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز از بزرگترین شرکت های تامین کننده و صادر کننده انواع پسته ایرانی در کشور به شمار می رود.

شرکت صادر کننده پسته ایرانی

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های صادر کننده پسته ایرانی، توانایی عرضه انواع پسته و مغز پسته با توجه به نیاز مشتریان و بازار کشور هدف به نقاط مختلف دنیا  را دارا می باشد.

انواع پسته

پسته اکبری:

پسته اکبری لوکس ترین و گران قیمت ترین پسته تولید شده در ایران است . این پسته شکل  بسیار کشیده و سایز بسیار درشتی دارد. پوست استخوانی پسته اکبری کرم رنگ و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای است. از این نوع پسته بیشتر جهت صادرات به کشورهای لوکس پسند مانند کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس دارد.

پسته کله قوچی:

این پسته ظاهری گرد و بسیار درشت دارد و جزو پسته های لوکس ایرانی به شمار می رود. پوست استخوانی پسته کله قوچی دارای رنگ سفید کدر و مغز آن سرخ تیره است. پسته کله قوچی پس از پسته اکبری لوکس ترین پسته تولید شده در ایران است و بعد از پسته فندقی بیشترین حجم از صادرات را به خود اختصاص داده است. این پسته به کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای عربی و آسیایی صادر می گردد.پسته کله قوچی هم چنین طعم بسیار خوبی دارد. البته بیشترین شهرت این پسته به دلیل درشتی آن است.

پسته احمد آقایی:

پسته احمد آقایی نیز خانواده پسته های کشیده است و یکی از خوش طعم ترین و زیباترین پسته های تولید شده در ایرhن است. پوست استخوانی این پسته دارای رنگ سفید روشن و مغز آن قرمز رنگ و به اصطلاح ماتیکی است. از این پسته برای مصارف آجیلی و از مغز آن برای تولید خلال پسته استفاده می شود. بیشترین حجم صادرات این پسته به کشورهایی مانند هند،ترکیه،روسیه و .. صادر می گردد.

پسته فندقی:

این پسته معروفترین و شناخته شده ترین پسته تولید شده در ایرhن است که بیشترین حجم تولید و صادرات پسته را به خود اختصاص داده است. پسته فندقی ظاهری ریز،گرد و زیبا دارد و مغز آن به دلیل رنگ سبز و چربی فراوان متقاضیان بسیاری دارد. پسته فندقی پایین ترین قیمت را در بین انواع پسته های صادراتی دارا می باشد. کشورهای چین،ر,سیه،هنگ کنگ و .. از بزرگترین خریداران پسته فندقی به شمار می روند.

خدمات شرکت بازرگانی شادیز:

ارائه محصولات مطابق استاندارد های کشور هدف

بسته بندی محصولات با توجه به نیاز شما

ارائه مشاوره توسط کارشناسان مجرب

عرضه محصول با تضمین کیفیت و قیمت

ارائه قیمت های حرفه ای و به روز

عرضه مستقیم و سریع محصول

و…

شرکت بازرگانی شادیز با فعالیت با سابقه در صنعت پسته و فراورده های آن ،به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های صادر کننده پسته در ایران شناخته می شود.

هم اکنون جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

شرکت صادر کننده پستهشرکت صادر کننده پسته ایرانشرکت صادر کننده پسته ایرانیصادر کننده پسته ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *