صادرات مغز پسته کال _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات مغز پسته کال

صادرات مغز پسته کال _ شرکت بازرگانی شادیز مغز پسته کال  ایرانی را با قیمت هایی پایین تر از قیمت های رایج در بازار به خریداران عرضه می نماید.

صادرات مغز پسته کال

کشور ایران یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده پسته و فراورده های آن در دنیا به شمار می رود. مغز پسته کال یکی از مهم ترین انواع فراورده های پسته است که کشور ایران رتبه نخست تولید آن را در دنیا دارا می باشد. مغز پسته کال یکی از مرغوبترین انواع مغز پسته تولید شده در ایرن است که ظاهر زیبا،کیفیت عالی و قیمت بالایی دارد. این نوع مغز پسته فروش داخلی پایینی دارد و بیشترین حجم آن به کشورهای خارجی صادر می گردد.

ویژگی های مغز پسته کال

مغز پسته کال زمانی برداشت می شود که پسته نرسیده و پوست آن سفید رنگ می باشد. اما قسمت گوشتی مغز آن سبز رنگ است. مغز پسته کال  معمولا از پسته های دهن بست و خندان به دست می آیند. همانطور که می دانید مغز پسته های دهن بست فاقد آفلاتوکسین هستند از این رو برای صادرات به کشورهای اروپایی و استرالیا بسیار مناسب می باشند.

بهترین و مرغوبترین مغز پسته کال در ایران در استان کرمان و شهرستان رفسنجان تولید می گردد. مغز پسته کال در کنار انواع مغز پسته گلدار و گندمی از بازار صادراتی پر رونقی برخوردار می باشند به صورتی که این نوع از مغزها به صورت مستقیم از ایران به کشورهای مختلف صادر می گردد.

مغز پسته کال گریدهای مختلفی دارد و کیفیت آن با توجه به رنگ سبز آن محاسبه می شود. مرغوبترین نوع آن دارای رنگ سبز تیره است و قیمت بالاتری دارد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته کال کرمان را به صورت مستقیم و با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران محترم در نقاط مختلف دنیا ارائه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات مغز پسته کالویژگی های مغز پسته کال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *