انواع مغز پسته ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز

انواع مغز پسته ایرانی

انواع مغز پسته ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته درجه یک را بصورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عزیز ارائه می نماید.

انواع مغز پسته ایرانی

مغز پسته از محبوب ترین انواع خشکبار ایرانی است که خواص مغذی و املاح معدنی فراوانی دارد از مغز پسته در مصارف خوراکی و در صنایع مختلف برای تهیه کره پسته،حلوای پسته،خلال پسته،روغن پسته،شیرینی و شکلات استفاده می شود.

مغز پسته در انواع و کیفیت های بسیار زیادی در بازارهای ایرانی خرید و فروش می شود و به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد.مغز پسته در ایران تنوع بسیار زیادی دارد و هر یک از انواع پسته مغز پسته مختلفی دارد.

انواع مغز پسته عبارتند از:

مغز پسته کال :

این نوع مغز پسته قبل از زمان برداشت و پیش از رسیدن پسته برداشت می شود و رنگ سبز بسیار خوبی دارد مغز پسته کال از مرغوبترین انواع مغز پسته در ایران است و قیمت بالایی دارد.

مغز پسته دهن بست:

این مغز پسته همانطور که از نام آن پیداست از پسته های دهان بسته تهیه می شود و فاقد سم آفلاتوکسین می باشد به همین دلیل گزینه مناسبی برای صادرات به شمار می رود.

مغز پسته دو پوست:

اگر مغز پسته کال را پوست گیری کنیم به صورتی که تنها مغز سبز میانی آن باقی بماند به این نوع مغز پسته مغز پسته دو پوست می گویند این نوع مغز پسته در انواع و کیفیت های مختلف در بازار موجود می باشد.

مغز پسته کوهی:

مغز پسته کوهی بنه نام دارد که در مناطق کوهستانی می روید مغز بنه طعم بسیار خوب و چربی فراوانی دارد و یکی از انواع خاص مغز پسته جهت صادرات به شمار می آید.

مغز پسته لپه:

مغز پسته به مغزهایی می گویند که از وسط دو نیم شده اند و از آن در صنایع شیرینی پزی و تولید گز استفاده می شود.

البته دیگر انواع مغز پسته نیز مانند مغز پسته بادامی نیز موجود می باشد که ما مهم ترین انواع آن را برای شما معرفی کرده ایم تا بتوانید به آسانی محصول خود را انتخاب کنید.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته درجه یک را به صورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می نماید.

جهت خرید و یا فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شمارعه تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

انواع مغز پستهانواع مغز پسته ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *