عرضه بهترین انواع پسته و خشکبار ایرانی

عرضه بهترین انواع پسته و خشکبار ایرانی_ شرکت خشکبار تجارت پویا(شادیز)

عرضه بهترین انواع پسته و خشکبار ایرانی _ گروه تولیدی شرکت تجارت پویا(برند شادیز)؛ از جمله شرکت های فعال در زمینه عرضه و صادرات انواع میوه خشک و خشکبار از جمله پسته، کشمش، زعفران، انجیر، خرما، زردآلو و بادام است. این شرکت با هدف صادرات میوه خشک و آجیل به نقاط  مختلف جهان تأسیس شد و تاکنون موفق به فروش عمده و صادرات با کیفیت ترین خشکبار ایرانی به کشورهای متعدد شده است .

عرضه بهترین انواع پسته و خشکبار ایرانی

گروه تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز در جهت عرضه و صادرات عمده انواع پسته و خشکبار ایرانی اقدام به ارائه بهترین خدمات می نماید.
کشور ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین صادر کننده های خشکبار از جمله پسته، کشمش،خرما، گردو، بادام، زعفران و غیره می باشد. بهترین انواع پسته برای صادرات همه انواع آن است. چون با توجه به پارامترهای مد نظر خریداران و نیاز بازار کشور های مختلف می توان از انواع پسته استفاده نمود.

از مهم ترین پارامتر های مد نظر کشورها برای خرید پسته درصد رطوبت،میزان سالم بودن مغز و پوست، سایز پسته ، زمان تولید و نوع بسته بندی آن است. معمولا کشورهای اروپایی قوانین سختگیرانه تری نسبت به واردات مواد غذایی از جمله پسته دارند. اما کیفیت محصول معیار مشترک تمامی کشورها برای خرید پسته و سایر خشکبار و مواد غذایی محسوب می شود.

گروه تولیدی شرکت تجارت پویا(برند شادیز)؛ از جمله شرکت های فعال در زمینه عرضه و صادرات انواع میوه خشک و خشکبار از جمله پسته، کشمش، زعفران، انجیر، خرما، زردآلو و بادام است. این شرکت با هدف صادرات میوه خشک و آجیل به نقاط  مختلف جهان تأسیس شد و تاکنون موفق به فروش عمده و صادرات با کیفیت ترین خشکبار ایرانی به کشورهای متعدد شده است .

هر آنچه که باید در مورد پسته ایرانی بدانید:

هر آنچه که باید در مورد پسته ایرانی بدانید:عرضه بهترین انواع پسته و خشکبار ایرانی_ شرکت خشکبار تجارت پویا(شادیز)

پسته یکی از محبوب ترین و سالم ترین آجیل ها در جهان است. ریشه پسته به ۹۰۰۰ سال قبل برمی گردد. در ابتدا پسته عمدتاً در خاورمیانه و شمال آفریقا کشت می شد. بعدها کشورهای دیگر در جنوب اروپا و شمال آمریکا شروع به حضور در این بازار جهانی کردند. پسته ایرانی یکی از خوش طعم ترین و سالم ترین آجیل ها با کاربردهای گسترده در صنایع غذایی و شیرینی سازی است.

کدام کشورها پیشتاز بازار جهانی پسته هستند؟

امروزه کشورهای زیادی در سراسر جهان در بازار تولید و تجارت جهانی پسته حضور دارند. در بین تمامی کشورهای این بازار، ایران و آمریکا تولید کننده اصلی هستند. علاوه بر این دو کشور پیشرو، سوریه، ترکیه، یونان از دیگر کشورهای مهم تولید کننده انواع پسته هستند.

پسته ایرانی (تنوع و کیفیت)

پسته ایرانی (تنوع و کیفیت)_عرضه بهترین انواع پسته و خشکبار ایرانی_ شرکت خشکبار تجارت پویا(شادیز)

تنوع پسته ایرانی نسبت به محصولات سایر کشورها در بازار جهانی بیشتر است. ۴۰ درصد رقم پسته ایران را پسته فندوقی تشکیل می دهد: پسته ای گرد کوچک که طعم بسیار خوبی دارد. به دلیل اندازه کوچک آن، مشتریان آن را یک انتخاب اقتصادی می دانند که دلیل اصلی محبوبیت آن است. ۲۰ درصد تولید سالانه ایران را کله قوچی و ۱۵ درصد آن را پسته اکبری تشکیل می دهد. ۱۲ درصد دیگر تولید و صادرات سالانه ایران را احمد آقایی تشکیل می دهد. هر سه نوع آخر ذکر شده در بالا شکلی کشیده دارند و معمولاً به آنها پسته بلند می گویند. هر رقم ذکر شده در بالا از نظر طعم و شکل منحصر به فرد است. اما عوامل موفقیت پسته ایرانی به طعم و شکل آن ختم نمی شود.

پسته ایرانی قابلیت بو دادن قابل توجهی دارد. تفت دادن یک ترفند شناخته شده برای از بین بردن هرگونه باکتری زنده یا آلودگی حشرات در مغز پسته است. میزان روغن غیراشباع پسته ایران بیشتر از سایر انواع پسته موجود در بازار جهانی است. بدین ترتیب می توان پسته ایرانی را با دمای آب گرم تفت داد. دومی به معنای بو دادن آجیل در دمای ۱۶۰ تا ۱۸۰ سانتیگراد است. دمای بالاتر آلودگی های باکتریایی را از بین می برد، اما می تواند طعم منحصر به فرد پسته را نیز تشدید کند. دلیل اصلی طعم بی نظیر پسته ایرانی همین است. پسته بو داده ایرانی را نیز می توان با طعم های مختلف از جمله نمک، فلفل و … یافت.

ایران کشوری بزرگ با آب و هوای خشک و گرم در نواحی مرکزی آن است. چنین شرایط محیطی بهترین شرایط برای کشت پسته است. از آنجایی که شرایط جغرافیایی استان کرمان با ویژگی های درختان پسته سازگاری بیشتری دارد، این استان به عنوان تولید کننده اولیه انواع پسته ایرانی در جهان شناخته می شود. پسته کرمان یک نوع پسته شناخته شده برای مشتریان خارجی است. رفسنجان به دلیل تولید سالانه گسترده و سهم آن در بازار جهانی تجارت پسته شهرت زیادی به دست آورده است. ایران بیش از ده نوع مختلف پسته دارد که هر کدام از نظر طعم، اندازه ،شکل، رنگ و کیفیت متفاوت هستند. تنوع ویژگی های متمایز پسته ایرانی، آن را در بین سایر کشورها و انواع پسته منحصر به فرد و قابل دسترس کرده است.

عرضه بهترین انواع پسته و خشکبار ایرانی_ شرکت خشکبار تجارت پویا(شادیز)

« شرکت بازرگانی شادیز با عرضه بهترین انواع خشکبار ایرانی از جمله پسته مرغوب، یکی از بزرگ ترین صادرکننده های این محصول می باشد. ارتقای کیفیت و رضایت مشتریان از اهداف اصلی این مجموعه است. »

برای دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش محصول می توانید با بخش بازرگانی شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز ارتباط بگیرید.

⇐ تماس با ما

آجیل و خشکبارپسته

آجیل و خشکبار شادیزانواع خشکبار ایرانیبازار پسته ایرانبهترین انواع پسته ایرانبهترین انواع خشکبار ایرانیپسته ایرانیپسته با کیفیتپسته و خشکبار ایرانیتنوع پسته ایرانیتولید کننده آجیل و خشکبارخشکبار صادراتی ایرانشرکت پسته و خشکبار شادیزشرکت صادر کننده پستهشرکت عرضه کننده پسته ایرانصادرات انواع میوه خشکصادرات پسته ایرانیصادرکننده های خشکبار ایرانعرضه بهترین انواع پستهعرضه پسته ایرانیعرضه پسته صادراتیعرضه خشکبار ایرانیعرضه میوه خشک ایرانیعرضه و صادرات پستهفروش عمده پستهفروش عمده خشکبارقیمت پسته ایرانکیفیت پسته ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *