فروش بادام درختی سنگی فارس _ بازرگانی شادیز

فروش بادام درختی سنگی فارس

فروش بادام درختی سنگی فارس _ بازرگانی شادیز، بادام سنگی درجه یک فارس را بصورت مستقیم با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران محترم ارائه می نماید.

فروش بادام درختی سنگی فارس

فروش بادام سنگی استان فارس بصورت مستقیم و بدون واسطه توسط مجموعه بازرگانی شادیز در سراسر کشور انجام می شود. بادام سنگی معروفترین بادام ایرانی و یکی از محصولات پر متقاضی در شرکت شادیز می باشد.

معرفی بادام سنگی

بادام سنگی پوست چوبی بسیار مستحکمی دارد و برای شکستن آن باید از اجسام سنگی مانند سنگ استفاده کرد. به همین خاطر آن را به این اسم نامگذاری کرده اند. درخت بادام سنگی به دلیل سازگار بودن و نیاز آبی کم در مناطق مختلف ایران مانند استان فارس،چهار محال بختیاری،اصفهان،کرمان،خراسان و آذربایجان تولید می گردد. البته بیشترین حجم تولید یادام سنگی در ایران متعلق به استان فارس است.

بادام سنگی مغز بسیار خوش طعم و چربی بسیار فوق العاده ای دارد علاوه بر این بادام سنگی قیمت پایین تری نسبت به سایر انواع بادام ایرانی دارد به همین دلیل این محصول از طرفداران بیشماری در بین خریداران و مصرف کنندگان برخوردار می باشد.

بادام سنگی فارس به سبب شرایط آب و هوایی مطلوب استان فارس با کشت بادام، از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است. خرید و فروش بادام سنگی در استان فارس به دلیل حجم بالای تولید آن بیشتر بصورت عمده انجام می شود.

فروش بادام سنگی در شرکت شادیز

بیشترین مصرف بادام سنگی مربوط به بازار داخلی است اما از مغز بادام سنگی شیراز،شهرکرد و تبریز به دلیل کیفیت بالا برای صادرات نیز استفاده می شود.علاوه بر فروش پر رونق بادام سنگی در شرکت شادیز، مغز بادام سنگی نیز میزان تقاضای بالایی دارد.

از این رو شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام  و مغز بادام سنگی فارس را بصورت مستقیم به صورت کاملا تضمینی به خریداران و تجار گرامی عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام سنگی

بادام درختی سنگیبادام درختی سنگی فارسفروش بادام درختی سنگیفروش بادام درختی سنگی فارسفروش بادام درختی فارسفروش بادام سنگی در شرکت شادیزفروش بادام سنگی فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *