خرید پسته صادراتی اکبری بصورت مستقیم _ شرکت شادیز

خرید پسته صادراتی اکبری بصورت مستقیم

خرید پسته صادراتی اکبری بصورت مستقیم _ شرکت شادیز انواع پسته اکبری صادراتی را بصورت مستقیم در حجم های عمده و تناژی به خریداران عرضه می نماید.

خرید پسته صادراتی اکبری بصورت مستقیم

خرید پسته اکبری به منظور صادرات به کشورهای خارجی از رونق بالایی در بازار برخوردار می باشد. پسته اکبری لوکس ترین و گران ترین پسته تولید شده در ایران به شمار می رود.

مشخصات پسته اکبری

پسته اکبری جزو ارقام کشیده پسته به شمار می رود و با پسته بادامی،پسته احمد آقایی و پسته خنجری از یک خانواده می باشد. پسته اکبری از لحاظ رنگ دارای پوست استخوانی کرم رنگ می باشد و با نام super long در بازارهای جهانی شناخته می شود. این پسته درشت ترین و کشیده ترین پسته تولید شده در ایران است و از نظر تجاری ارزش بسیار بالایی دارد. از پسته اکبری به دلیل درشتی،درجه خندانی بالا و کشیدگی بیشتر برای مصارف آجیلی و مغز پسته استفاده می شود. پسته اکبری هم چنین طعم بسیار عالی و بی نظیری دارد که سبب محبوبیت هر چه بیشتر آن شده است.

پسته اکبری در مناطق مختلف ایران از جمله استان کرمان و شهرستان رفسنجان در ایران تولید می گردد.

صادرات پسته اکبری

همانطور که گفتیم پسته اکبری بالاترین قیمت را در بین انواع پسته دارا می باشد به همین جهت به دلیل قیمت بالای آن بیشتر در ایران و چندین کشور خارجی مصرف می شود. کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس از جمله بزرگترین خریداران پسته اکبری از ایران می باشند.

کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به کشورهای ثروتمند و لوکس پسند معروف هستند از این رو بیشتر پسته های با کیفیت و گران قیمت ایرانی مانند پسته اکبری و پسته کله قوچی را خریداری می کنند.

مهم ترین کشورهای خریدار پسته اکبری عبارتند از:

امارات

قطر

لبنان

کویت

عمان

بحرین

و..

شرکت بازرگانی شادیز، عمده پسته اکبری را با مناسبترین قیمت به صورت مستقیم و در صورت تمایل در بسته بندی های ۲۵ تا ۵۰ کیلوگرمی جهت صادرات به خریداران و صادر کنندگان عرضه می نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با ما در ارتباط باشید

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته اکبری

خرید پسته صادراتی اکبریخرید پسته صادراتی اکبری بصورت مستقیمخرید پسته صادراتی بصورت مستقیمخرید مستقیم پسته اکبری صادراتیصادرات پسته اکبریمشخصات پسته اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *