قیمت پسته فندقی خام برای صادرات _ بازرگانی خشکبار شادیز

قیمت پسته فندقی خام برای صادرات

قیمت پسته فندقی خام برای صادرات _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته فندقی صادراتی را با بهترین قیمت در هر حجمی برای خریداران تامین می نماید.

قیمت پسته فندقی خام برای صادرات

قیمت پسته فندقی خام از اهمیت ویژه ای در بین خریداران و تجار برخوردار می باشد. چرا که این نوع پسته بیشترین حجم صادرات را در بین ارقام مختلف پسته های ایرانی شامل می شود.

برای دریافت قیمت ها می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

معرفی پسته فندقی

پسته فندقی جزو ارقام گرد و ریز پسته به شمار می رود. این پسته به دلیل ریز بودن تعداد دانه بیشتری در یک کیلوگرم دارد به همین دلیل خرید آن مقرون به صرفه است. پسته فندقی ظاهر گرد و زیبا،طعم عالی و مغز سبز و پر چربی دارد این درحالی است که پسته فندقی پایین ترین قیمت را در بین انواع پسته صادراتی دارا می باشد.

پسته فندقی بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته را در کشور به خود اختصاص داده است. رقم فندقی در مناطق مختلف ایران از جمله استان کرمان و رفسنجان،خراسان،سمنان،یزد و .. به صورت عمده تولید می گردد. پسته فندقی با نام پسته اوحدی نیز در بازار شناخته می شود.

صادرات پسته فندقی

پسته فندقی به دلیل طعم عالی و ظاهر زیبا هم چنین قیمت مناسب از متقاضیان بسیاری در کشورهای خارجی برخوردار می باشد. بزرگترین خریدار پسته فندقی کشور چین است. علاوه بر چین کشور های روسیه،ویتنام،هنگ کنگ و دیگر کشورها نیز از مهم ترین خریداران این پسته به شمار می روند.

پسته فندقی بیشتر جهت صادرات به کشورهای قیمت محور انجام می شود. کشورهای قیمت محور به کشورهایی می گویند که اولویت خرید آن ها قیمت مناسب و ارزان پسته است. البته از پسته فندقی خندان و درشت برای صادرات به کشورهای کیفیت محور نیز استفاده می شود.

پسته فندقی در انواع زیر به کشورهای متعدد صادر می گردد:

پسته خندان فندقی:از این نوع پسته بیشتر جهت صادرات به کشورهای کیفیت محور مانند فرانسه،ایتالیا،استرالیا،آلمان و .. استفاده می شود.

پسته فندقی آب خندان: کشورهایی که بیشتر به دنبال خرید پسته با قیمت ارزانتر هستند بیشتر این نوع پسته را خریداری می کنند مانند کشور چین و هنگ کنگ.

شرکت بازرگانی شادیز آماده ارائه انواع پسته فندقی در انس های مختلف و با قیمت های رقابتی به صادر کنندگان و تجار محترم می باشد.

جهت سفارش محصول و اطلاع از قیمت های روز با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته فندقی

صادرات پسته فندقیقیمت پسته فندقی برای صادراتقیمت پسته فندقی خامقیمت پسته فندقی خام برای صادراتقیمت پسته فندقی صادراتیمعرفی پسته فندقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *