عرضه پسته فندقی خندان _ بازرگانی خشکبار شادیز

عرضه پسته فندقی خندان

عرضه پسته فندقی خندان _ بازرگانی خشکبار شادیز پسته فندقی خندان را به صورت مستقیم از تولید کننده به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

عرضه پسته فندقی خندان

پسته فندقی یکی از معروف ترین پسته های ایرانی است که بیشترین از حجم از تولید پسته در ایران را به خود اختصاص داده است پسته فندقی ظاهری ریز و گرد شبیه به میوه فندق دارد به همین دلیل آن را پسته فندقی نامیده اند پسته فندقی مغز بسیار خوش طعم و ظاهر زیبایی دارد انس پسته فندقی بالا است که نشان دهنده ریز بودن آن می باشد این پسته از نظر اقتصادی پایین ترین قیمت را در بین انواع پسته دارا می باشد و به دلیل ریز بودن تعداد پسته بیشتری در یک کیلوگرم دارد.

پسته فندقی در انواع خندان،آب خندان و پسته فندقی دهن بست در بازار موجود می باشد در این بین پسته فندقی خندان به دلیل کیفیت و قیمت مناسب از خرید و فروش پر رونقی برخوردار است پسته فندقی با پسته کله قوچی از یک خانواده است البته پسته کله قوچی درشت ولی پسته فندقی ریز است.

پسته فندقی علاوه بر رونق بازار داخلی میزان صادرات بالایی به کشورهای خارجی مانند چین،هنگ کنگ،روسیه،عراق و دیگر کشورها دارد.پسته فندقی بیشترین حجم از صادرات را در بین ارقام مختلف پسته دارا می باشد بیشترین حجم از پسته فندقی متعلق به کرمان،رفسنجان،سیرجان،دامغان و یزد است این پسته برای نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان معرفی گردید به همین دلیل آن را با نام پسته اوحدی نیز می شناسند.

قیمت پسته فندقی خندان از پسته های آب خندان بالاتر است به طور کلی پسته فندقی تنها پسته ی ایرانی است که قیمت آن به قیمت جهانی پسته نزدیک است پسته فندقی علاوه بر قیمت مناسب مغز سبز و پر چربی دارد که بر محبوبیت آن افزوده است.

خریداران عزیز می توانند انس های مختلف پسته فندقی خندان را بدون واسطه از مجموعه بازرگانی شادیز با قیمت مناسب خریداری فرمایند.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته فندقی خندانعرضه پسته فندقیعرضه پسته فندقی خندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *