فروش عمده مغز گردو سفید _ بازرگانی شادیز

فروش عمده مغز گردو سفید

walnut and a cracked walnut isolated on the white background with clipping past


فروش عمده مغز گردو سفید _ بازرگانی شادیز مغز گردوی سفید و دوپر ایرانی را به صورت عمده و بدون واسطه در سراسر ایران به فروش می رساند.

فروش عمده مغز گردو سفید

مغز گردو سفید و دو پر مرغوب ترین نوع مغز گردو در بازار است و با قیمت بالاتری به بازار عرضه می گردد مرغوبیت گردو با توجه به پارامترهای مختلفی مشخص می شود رنگ و طعم گردو مهم ترین مشخصه های تعیین مرغوبیت مغز گردو می باشند یعنی هر چه مغز گردو رنگ روشن تر و طعم بهتری داشته باشد مرغوب تر است و قیمت بالاتری دارد البته مغز گردوی خوب باید چربی مناسبی نیز داشته باشد.

رنگ سفید گردو نشان دهنده عدم وجود بیماری ،بهداشت و هم چنین تغذیه مناسب گردو است به همین دلیل است که مغز گردوی سفید کیفیت و قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع مغز گردو دارد.

مغز گردو یکی از پر کاربرد ترین انواع خشکبار است از مغز گردو در مصارف خوراکی و صنایع مختلف استفاده می شود مغز گردو خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مهم ترین خاصیت مغز گردو امگا۳ فراوان آن است که به سلامت مغز و تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان کمک می کند مغز گردو در بین مواد خوراکی بالاترین میزان امگا۳ را دارا می باشد.

مغز گردو هم چنین از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است البته چربی گردو از نوع اشباع نشده است و برای سلامتی مفید کمی باشد مصرف مغز گردو به صورت روزانه حدود ۹۰ درصد از چربی های ضروری مورد نیاز بدن را تامین می کند.

قیمت مغز گردو از گردوی با پوست بیشتر است زیرا در خرید مغز گردو مانند گردوی با پوست احتمال پوکی و خرابی وجود ندارد از طرفی می توان کیفیت و طعم گردو را به صورت مستقیم امتحان کرد.

بازرگانی شادیز مرغوب ترین و تازه ترین مغز گردوی ممتاز و سفید ایرانی را به صورت عمده با تخفیف ویژه به خریداران عزیز عرضه می نماید.

جهت سفارش محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

فروش عمده مغز گردوفروش عمده مغز گردو سفیدفروش مغز گردو سفیدمغز گردو سفید عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *