فروش گردو کاغذی و مغز گردو عمده _بازرگانی شادیز

فروش گردو کاغذی و مغز گردو

walnuts isolated on a wooden table


فروش گردو کاغذی و مغز گردو عمده _بازرگانی شادیز انواع گردو و مغز گردوی مرغوب ایرانی را به صورت عمده و دست اول به سراسر کشور عرضه می نماید.

فروش گردو کاغذی و مغز گردو

گردو پوست کاغذی یکی از پر طرفدار ترین انواع گردوی تولید شده در کشور است. این نوع گردو ظاهری بیضی شکل و پوست بسیار نازک و شکننده ای دارد. مغز گردو پوست کاغذی به راحتی و به صورت دوپر از پوست چوبی آن جدا می شود.

از مزیت های مهم گردو کاغذی علاوه بر راحت شکسته شدن،درصد مغز به پوست بالای آن است. مغز این نوع گردو بسیار درشت،سفید و خوش طعم است هم چنین چربی بسیار بالایی دارد.

گردو پوست کاغذی در مناطق مختلف کشور مانند استان همدان،کرمان،فارس،آذربایجان شرقی و .. به صورت عمده تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

گردو میوه ای ارزشمند است که مواد مغذی و املاح معدنی بسیار فراوانی دارد. گردو میوه ای گرد و دو پوسته ای است. یک پوست سبز و گوشتی که به تدریج خشک می شود و یک پوست چوبی که مغز گردو درون آن قرار دارد. مغز گردو دانه ای روغنی است که از اجزای اصلی آجیل ها به شمار می آید. مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر فراوانی امگا۳ است. امگا۳ سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز هم چنین پیشگیری از آلزایمر می شود.

گردو از مغزهای با ارزش و پر کاربرد در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع روغن گیری،دارویی،آرایشی و بهداشتی به شمار می آید.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده گردو در کشور،آماده ارائه انواع گردو و مغز گردو به مشتریان می باشد.

کلیه محصولات به صورت مستقیم و با مناسب ترین قیمت به خریداران محترم ارائه می گردد.

جهت خرید و فروش عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش عمده گردو کاغذی و مغز گردوفروش عمده مغز گردوفروش گردو کاغذیفروش گردو کاغذی عمدهفروش گردو کاغذی و مغز گردوفروش گردو کاغذی و مغز گردو عمدهفروش مغز گردو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *