خرید عمده پسته صادراتی احمد آقایی _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید عمده پسته صادراتی احمد آقایی

خرید عمده پسته صادراتی احمد آقایی _ شرکت بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی صادراتی را به صورت مستقیم در سراسر کشور به فروش می رساند.

خرید عمده پسته صادراتی احمد آقایی

خرید پسته احمد آقایی صادراتی به صورت عمده به دلیل داشتن قیمت مناسب و البته کیفیت قابل قبول،گزینه مناسبی جهت عرضه در بازارهای جهانی می باشد.

پسته احمد آقایی یکی از پر متقاضی ترین انواع پسته های تجاری تولید شده در ایران به شمار می آید. این پسته ظاهر زیبا و طعم بسیار عالی دارد. به جرات می توان گفت که پسته احمد آقایی از لذیذ ترین و خوش طعم ترین پسته های ایرانی است.

پسته احمد آقایی جزو ارقام بادامی به شمار می آید و ظاهری کشیده دارد. پوسته استخوانی این پسته سفید روشن و مغز آن قرمز رنگ است. طعم فوق العاده و شکل ظاهری مناسب این پسته سبب شهرت آن در بازارهای جهانی شده است.

از مهم ترین ویژگی های پسته احمد آقایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ظاهر کشیده و زیبا

محبوبیت در بازار داخلی و خارجی

مناسب جهت مجالس و مهمانی ها

طعم لذیذ و عالی

مناسب جهت خلال پسته

قیمت متعادل

درصد خندانی بالا

پسته احمد آقایی در مناطق مختلف کشور از جمله استان کرمان،خراسان،یزد و .. تولید می گردد. مرغوب ترین پسته احمد آقایی تولید شده در ایران متعلق به شهرستان رفسنجان و نوق است.  پسته احمد آقایی در انواع مختلف و متناسب با بازار هدف به کشورهای مختلف از جمله کشور هند،کشورهای عربی و اروپایی انجام می شود. خرید عمده پسته احمدآقایی به عنوان یکی از پر طرفدار ترین پسته های صادراتی از رونق بالایی در بازار برخوردار است.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع پسته احمد آقایی صادراتی را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به خریداران و تجار گرامی عرضه می نماید.

شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و همکاری با تولید کنندگان و تجار گرامی می باشد.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت مشاوره می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته احمد آقایی

خرید پسته صادراتی احمد آقاییخرید عمده پسته احمد آقاییخرید عمده پسته صادراتیخرید عمده پسته صادراتی احمد آقاییعمده پسته صادراتیعمده پسته صادراتی احمد آقایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *