مغز گردو فروش عمده _ بازرگانی خشکبار شادیز

مغز گردو فروش عمده

مغز گردو فروش عمده _ بازرگانی خشکبار شادیز مغز گردوی تازه و مرغوب ایرانی را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

مغز گردو فروش عمده

مغز گردو یکی از خشکبارهای بسیار مقوی و پر کاربرد است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی،بهداشتی و.. استفاده می شود. مغز گردو تنها بخش خوراکی گردو و منبع بسیار عالی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم،فیبر و پتاسیم است.

فواید مغز گردو

مغز گردو را غذای مغز می نامند چرا که بیشترین میزان چربی های مفید امگا۳ را در بین مواد غذایی دارا می باشد. این خاصیت گردو سبب تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان و بهبود عملکرد مغز هم چنین پیشگیری از بیماری آلزایمر می شود.

مغز گردو چربی فوق العاده بالایی دارد به همین دلیل روغن آن را جهت مصارف خوراکی و موضعی از آن استخراج می نمایند. البته چربی موجود در گردو از نوع غیر اشباع است و به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند. مغز گردو هم چنین تاثیر به سزایی بر تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری های مختلف مانند سرطان ها دارد.

مغز گردو در انواع و کیفیت های مختلف در بازار خرید و فروش می شود. مرغوب ترین نوع آن مغز گردوی دوپر سفید است که کیفیت بسیار بالایی از نظر رنگ،طعم،درصد چربی هم چنین شکل ظاهری دارد. این نوع گردو قیمت بالایی دارد.

گردو و مغز گردو در استان های مختلف کشور از جمله استان فارس،کرمان،همدان،آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی،خراسان و.. تولید می گردد و به صورت عمده و جزئی به سایر استان ها و کشورهای خارجی عرضه می گردد.

بهترین روش برای خرید مغز گردو با کیفیت و قیمت مناسب خرید مستقیم از تولید کننده است که مجموعه خشکبار شادیز این امکان را برای خریداران فراهم ساخته است.

هم اکنون می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر عمده گردو و مغز گردوی درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده با مناسب ترین قیمت خریداری فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

فروش عمده مغز گردوفروش مغز گردومغز گردو عمدهمغز گردو فروش عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *