فروش مغز گردو دوپر سفید ممتاز _ بازرگانی خشکبار شادیز

مغز گردو دوپر سفید ممتاز

Tasty walnuts. Isolated on a white background.with clipping path


فروش مغز گردو دوپر سفید ممتاز _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع مغز گردوی دوپر که ممتاز ترین نوع آن می باشد را به صورت عمده به فروش می رساند.

فروش مغز گردو دوپر سفید ممتاز

مغز گردو دوپر سفید مرغوب ترین و بهترین نوع مغز گردو در کشور است و نسبت به سایر انواع مغز گردو از قیمت بالاتری برخوردار است. مغز گردو دوپر اعلاترین نوع مغز گردو از لحاظ سفید بودن،چرب بودن،طعم و مزه و هم چنین شکل ظاهری است. قیمت مغز گردو با توجه به کیفیت و رنگ آن محاسبه می گردد. یعنی هر چه مغز گردو رنگ روشن تر و طعم بهتری داشته باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

رنگ سفید مغز گردو حاکی از تغذیه مناسب گردو،کود دهی و تغذیه مناسب،بهداشت و سلامت هر چه بیشتر مغز گردو است به همین دلیل است که مغز گردوی سفید با قیمت بالاتری به بازار عرضه می گردد.

فواید مغز گردو

مغز گردو تنها بخش خوراکی میوه گردو و از پر کاربرد ترین انواع خشکبار در دنیا است. مغز گردو درصد چربی بسیار بالایی دارد البته چربی آن از نوع غیر اشباع است و به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند. مغز گردو بیشترین میزان چربی های مفید امگا۳ را دارا می باشد . امگا۳ به تقویت حافظه و سلامت مغز هم چنین پیشگیری از آلزایمر کمک فراوانی می کند به همین دلیل است که مغز گردو را با نام غذای مغز بیان کرده اند.

مراکز متعددی در کشور وجود دارد که مغز گردوی دو پر را با کیفیت های متفاوت به صورت عمده و خرده به مشتریان ارائه می نماید. شرکت بازرگانی خشکبار شادیز یکی از شرکت های تامین کننده انواع گردو و مغز گردو به صورت مستقیم از تولید کننده در کشور است. مجموعه شادیز جهت حفظ تازگی و بهداشت محصول ،،پس از دریافت سفارشات مشتریان گردوی تازه با پوست را به مغز تبدیل کرده و در اختیار خریداران قرار می دهد. کلیه محصولات به صورت عمده و با قیمت مناسب عرضه می گردد.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:shadizva@gmail.com

www.shadizva.ir

 

گردو

فروش مغز گردو دوپر سفید ممتازفروش مغز گردو دوپر ممتازفروش مغز گردو سفید ممتازفروش مغز گردو ممتازمغز گردو دوپر سفیدمغز گردو دوپر سفید ممتازمغز گردو سفید ممتاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *