فروش بادام درختی محب _ شرکت خشکبار شادیز

فروش بادام درختی محب

فروش بادام درختی محب _ شرکت خشکبار شادیز مرغوب ترین بادام محب پوست کاغذی را به صورت بدون واسطه و در تناژ بالا به خریداران عرضه می نماید.

فروش بادام درختی محب

بادام محب نمونه ای دیگر از انواع بادام درختی است. این بادام پوست نازک و به اصطلاح کاغذی دارد و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود. بادام محب یکی از پر متقاضی ترین انواع بادام درختی است و از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است. بادام محب را با نام های بادام پوست کاغذی،بادام منقا و بادام سفید نیز می شناسند.

مزیت های بادام محب

بادام محب درصد مغز به پوست بسیار بالایی دارد . میزان مغز بادام محب از بادام سنگی و بادام مامایی نیز بیشتر است مغز بادام محب طعم شیرین و خواص مغذی فراوانی دارد . بادام محب کاغذی نمونه ای لوکس از بادام های ایرانی است و با کیفیت های مختلف در انواع یک پوست و دو پوست در بازار موجود می باشد.

بادام محب بیشتر در استان های فارس،چهارمحال بختیاری و اصفهان تولید می شود و به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد.تولید و صادرات بادام از تجارت های بسیار سودمند است زیرا بادام محب میزان تقاضای بالایی هم در داخل کشور و هم از سوی کشورهای خارجی دارد. این بادام علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسب و متعادلی دارد که بر محبوبیت هر چه بیشتر آن افزوده است.

از بادام محب به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و یا به عنوان تنقلات و میان وعده استفاده می شود. بادام محب گزینه مناسبی جهت پذیرایی از مهمانان و صادرات به صورت عمده می باشد.

شرکت خشکبار شادیز عمده بادام محب مورد نیاز مشتریان را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب برای خریداران و تجار گرامی تامین می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام محب

بادام درختی محببادام محبفروش بادام درختی محبفروش بادام محبفروش بادام محب درختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *