فروش بادام سنگی تازه چهارمحال _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش بادام سنگی تازه جهارمحال

فروش بادام سنگی تازه چهارمحال _ شرکت بازرگانی شادیز بادام سنگی درجه یک و تازه چهار محال بختیاری را به صورت مستقیم به فروش می رساند.

فروش بادام سنگی تازه چهارمحال

بادام سنگی از جمله پر فروش ترین محصولات کشاورزی تولید شده در استان چهار محال بختیاری است که با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیمی خوب این استان از مرغوبیت بالایی برخوردار است. مرغوب ترین انواع بادام سنگی به صورت عمده در این استان تولید می گردد. علاوه بر استان چهار محال بختیاری استان فارس نیز از بزرگ ترین تولید کنندگان بادام سنگی در کشور است.

بادام سنگی یکی از معروف ترین و متداول ترین نوع بادام درختی ایران است که پوست چوبی بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود. بادام سنگی میزان تقاضای بالایی هم در بین خریداران و هم مصرف کنندگان دارد . از بادام سنگی هم چنین جهت صادرات به کشورهای خارجی مانند کشورهای همسایه استفاده می شود .

ویژگی های بادام سنگی

کیفیت بالا

قیمت مناسب تر

حجم بالای تولید

طعم بسیار خوب

درصد چربی بالا

زمان ماندگاری طولانی

همانطور که می بینید بادام سنگی گزینه بسیار مناسبی جه برای خریداران و تجار و چه برای مصرف کنندگان است. درخت بادام سنگی از درختان مقاوم در برابر خشکی است به همیین دلیل در زمین های کشت دیم و رطوبت کم نیز رشد می کند.

بادانم سنگی استان چهار محال بختیاری یکی از مرغوب ترین بادام های تولید شده در کشور است و همواره میزان تقاضای بالایی از بازارهای داخلی و خارجی دارد. بادام سنگی قیمت مناسب و متعادلی دارد و به صورت با پوست و بدون پوست به بازار عرضه می گردد. به دلیل حجم بالای تولید و قیمت مناسب خرید و فروش این محصول غالبا به صورت عمده انجام می شود.

جهت خرید بادام سنگی تولید شده در چهارمحال و دیگر مناطق کشور با قیمت و کیفیت مناسب با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام تازه چهارمحالبادام سنگی تازه چهارمحالبادام سنگی چهارمحالفروش بادام چهارمحالفروش بادام سنگی تازهفروش بادام سنگی تازه چهارمحالفروش بادام سنگی چهارمحال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *