فروش عمده بادام سنگی تازه _ خشکبار شادیز

فروش عمده بادام سنگی تازه

فروش عمده بادام سنگی تازه _ خشکبار شادیز بادام سنگی تازه و درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

فروش عمده بادام سنگی تازه

بادام سنگی همانطور که از نام آن پیداست به بادامی می گویند که پوست بسیار مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود بادام سنگی یکی از معروف ترین انواع بادام درختی است مغز این بادام طعم شیرین و بسیار لذیذ هم چنین خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از مغز بادام سنگی بیشتر به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و برای تهیه روغن از آن استفاده می شود میزان چربی موجود در بادام سنگی از سایر انواع بادام بالاتر است.

درخت بادام سنگی مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد از این رو در زمین های کشت دیم و در رطوبت کم نیز به خوبی رشد می کند بیشترین حجم از تولید بادام سنگی به ترتیب متعلق به استان فارس،چهار محال بختیاری،اصفهان و.. می باشد.

بادام منبعی غنی از انواع مواد مغذی  مانند ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند.مصرف بادام سبب استحکام استخوان ها و دندان ها،پیشگیری از پوکی استخوان،تقویت حافظه،تقویت قوای جنسی،تقویت پوست و مو،تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان ها می شود.

شرکت خشکبار شادیز مرغوب ترین و تازه ترین بادام سنگی ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده و با مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

هم اکنون می توانید جهت سفارش محصول و اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید. شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام سنگی

بادام سنگی تازهفروش بادام سنگی تازهفروش عمده بادام تازهفروش عمده بادام سنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *