صادرات پسته ایرانی به عراق _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته ایرانی به عراق

Salth pistachios on the wooden table, selective focus


صادرات پسته ایرانی به عراق _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته مرغوب و درجه یک ایرانی را با مناسب ترین قیمت به عراق و سایر کشورها صادر می نماید.

صادرات پسته ایرانی به عراق

پسته از مرغوب ترین و معروف ترین انواع خشکبار ایرانی در دنیا است کشور ایران بزرگ ترین تولید کننده و هم چنین صادر کننده پسته در دنیا می باشد پسته های ایرانی تنوع بسیار زیادی دارند به همین دلیل ایران توانایی تامین محصول برای کشورهای مختلف را دارد.

عراق یکی از مهم ترین خریداران پسته ایران است فروش پسته در عراق با توجه به شرایط حاکم بر این کشور با قیمت ارزان و کیفیت مناسب مد نظر خریداران است کشور عراق یکی از مقاصد تجاری مهم صادرات پسته در خاورمیانه است.

همانطور که گفتیم اکثر خریداران عراقی به دلیل شرایط اقتصادی موجود در کشور شان به دنبال خرید پسته ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب هستند از این رو ارائه پسته با کیفیت پایین تر و قیمت مناسب گزینه مناسبی است مانند پسته های خندان با انس بالا(پسته ریز) به طور مثال پسته فندقی،پسته بادامی و یا پسته احمد آقایی انس بالا.

پسته های آب خندان که به صورت مکانیکی خندان شده اند نیز به دلیل قیمت مناسب برای صادرات به عراق مطلوب می باشند هم چنین می توانید از پسته های مخلوط خندان و آب خندان برای صادرات به این کشور استفاده نمایید.

کشور عراق به دلیل دارا بودن مرز مشترک و روابط خوب و آسان با ایران از خریداران عمده پسته های ایرانی به شمار می آید.فروش پسته به عراق برای تجار ایرانی بسیار سودمند است  زیرا به دلیل نزدیکی این کشور به ایران هزینه حمل و نقل آن بسیار کمتر است و سبب ارز آوری برای کشور می شود.

شرکت بازرگانی شادیز در حوزه ی فروش و صادرات انواع پسته مرغوب ایرانی به صورت مستقیم از تولید کننده در ایران فعالیت می نماید.

جهت خرید و فروش و یا صادرات محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

صادرات پسته ایرانیصادرات پسته ایرانی به عراقصادرات پسته به عراق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *