فروش پسته فندقی صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش پسته فندقی صادراتی

فروش پسته فندقی صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز پسته فندقی درجه یک و اعلای صادراتی را به صورت عمده به خریداران عزیز عرضه می نماید.

فروش پسته فندقی صادراتی

پسته فندقی یکی از محبوب ترین و پر متقاضی ترین انواع پسته های تجاری در ایران است که بیشترین حجم تولید و صادرات پسته را در ایران به خود اختصاص داده است پسته فندقی از ارقام ریز پسته است و ظاهری گرد و کروی مانند میوه فندق دارد پسته فندقی برای نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان معرفی گردید به همین دلیل پسته فندقی را با نام پسته اوحدی نیز می شناسند.

پسته فندقی از خوش طعم ترین انواع پسته های ایرانی است و مغز قرمز رنگی دارد انس این پسته بالا است که نشان دهنده ریز بودن پسته فندقی است قیمت پسته فندقی از نظر اقتصادی از سایر انواع پسته های تجاری پایین تر و مقرون به صرفه تر است بیشترین سطح زیر کشت این پسته متعلق به کرمان،رفسنجان،سیرجان،یزد،خراسان و دامغان است.

پسته فندقی با انس های متنوع در بازارهای سراسر کشور موجود می باشد خرید و فروش پسته فندقی به عنوان یکی از با کیفیت ترین و ارزان ترین انواع پسته در ایران همواره از رونق بالایی برخوردار است علاوه بر بازار داخلی این پسته میزان تقاضای بالایی از سوی کشورهای خارجی دارد پسته فندقی بیشتر به کشورهای آسیایی و همسایه مانند چین صادر می گردد.

پسته فندقی در انواع دست چین،خندان،آب خندان و مخلوط خندان و دهان بست در بازارهای داخلی و خارجی خرید و فروش می شود پسته فندقی دست چین شده کیفیت و درصد خندانی بالایی دارد هم چنین گزینه مناسبی جهت صادرات می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز پسته فندقی صادراتی را با توجه به نیاز مشتریان به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان و تجار عزیز قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

Uncategorized @fa

پسته فندقی صادراتیفروش پسته فندقیفروش پسته فندقی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *