قیمت روز پسته فندقی صادراتی ایران

قیمت روز پسته فندقی صادراتی ایران

قیمت روز پسته فندقی صادراتی ایران _ قیمت روز پسته فندقی صادراتی را می توانید از طریق وب سایت  رسمی مجموعه شادیز استعلام نمایید.

قیمت روز پسته فندقی صادراتی ایران

پسته فندقی یکی از چهار نوع اصلی پسته صادراتی ایران است که بیشترین حجم از صادرات پسته به بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است.

این نوع پسته بیشترین حجم از سطح زیر کشت پسته در ایران را به خود اختصاص داده است . بهترین نمونه های پسته فندقی صادراتی ایران در شهرستان زرند کرمان و همچنین شهرستان بردسکن استان خراسان یافت می شود.

جهت دریافت قیمت روز پسته فندقی صادراتی ایران می توانید با واحد فروش و صادرات مجموعه خشکبار شادیز ارتباط بگیرید.

پسته فندقی ایران:

 

پسته فندقی ایران:

پسته فندقی یکی از محبوب ترین انواع پسته صادراتی ایران است که به دلیل داشتن شکل ظاهری گرد و کروی شکل به این نام معروف شده است. این نوع پسته به دلیل دارا بودن شکل ظاهری خاص و زیبا، طعم عالی و همچنین قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از تجار و خریداران فعال در این حوزه قرار گرفته است.

پسته فندقی با نام تجاری Round Pistachio در بازارهای جهانی شناخته می شود. این نوع پسته ارزش صادراتی بسیار بالایی دارد زیرا پسته فندقی تنها پسته ایرانی است که قیمت آن به قیمت جهانی پسته نزدیک است و توانایی رقابت با پسته های آمریکایی را دارد.

قیمت مناسب و ظاهر زیبای پسته فندقی سبب شده تا حجم صادرات بالایی به کشورهای مختلف خارجی داشته باشد.

پسته فندقی ایران سالانه در مقیاس قابل توجهی به کشورهای مختلف از جمله چین، هنگ کنگ، روسیه، عراق، آلمان، فرانسه، کانادا، پاکستان،ازبکستان صادرات می شود.

سایز های رایج پسته فندقی جهت صادرات سایزهای ۲۸_۳۰ ,۳۰_۳۲, ۳۲_۳۴ است. حجم تولید این محصول در ایران هر ساله رو به افزایش است.

تولید کننده عمده پسته فندقی در ایران

تولید کننده عمده پسته فندقی در ایران

همانطور که در ابتدای مقاله خواندید پسته فندقی یکی از اصلی ترین و محبوب ترین پسته های ایرانی محسوب می شود.

تولید عمده پسته فندقی ایران در شهرستان های مختلف استان کرمان و خراسان انجام می شود. استان کرمان با توجه به موقعیت خوب و آب و هوای مناسب یکی از قطب های اصلی تولید انواع پسته صادراتی به ویژه پسته فندقی به شمار می آید.

در همین راستا شرکت ها و کارخانه های متعددی در این مناطق جهت تولید و فرآوری پسته به وجود آمده است.

شرکت تولیدی شادیز یکی از مجموعه هایی است که در حوزه تولید، فرآوری، بسته بندی و صادرات پسته فندقی و دیگر انواع پسته صادراتی ایران فعالیت می نماید.

در این مجموعه انواع پسته با قیمت بسیار مناسب و در تناژ بالا برای صادرات به کشورهای مختلف آماده می گردد.

دریافت قیمت روز پسته فندقی شادیز

دریافت قیمت روز پسته فندقی شادیز

قیمت پسته با توجه به پارامتر های مختلفی تعیین می گردد.

از مهمترین پارامترهای موثر در تعیین قیمت پسته می توان به نوع پسته، رنگ پسته، سایز پسته، درصد خندانی و دهان بست پسته و همچنین نوع بسته بندی آن اشاره داشت.

به طور کلی قیمت پسته با توجه به حجم بالای صادرات آن رابطه مستقیمی با قیمت ارز دارد. دلیل اصلی نوسانات قیمت پسته نیز همین موضوع می باشد.

به دلیل نوسانات زیاد قیمت ها درج قیمت انواع پسته در سایت امکان پذیر نیست زیرا مدت اعتبار کوتاهی دارد.

شما عزیزان جهت مشاوره، خرید، صادرات و یا دریافت قیمت روز پسته می توانید با مشاورین مجموعه تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

پستهپسته فندقی

پسته شادیزپسته صادراتیپسته فندقیپسته فندقی ایرانپسته فندقی شادیزپسته فندقی صادراتیتولید کننده پسته فندقیتولید کننده عمده پسته فندقیصادرات پسته فندقیقیمت پستهقیمت پسته صادراتیقیمت پسته فندقیقیمت روز پستهقیمت روز پسته فندقیقیمت صادرات پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *