فروش و عرضه پسته احمد آقایی در هند

فروش و عرضه پسته احمد آقایی در هند

فروش و عرضه پسته احمد آقایی در هند _ فروش و عرضه پسته احمد آقایی در هند توسط گروه بازرگانی شادیز با مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می شود.

فروش و عرضه پسته احمد آقایی در هند

در بین انواع پسته ایران فروش پسته احمد آقایی در کشور هندوستان بسیار بالاست. مردم کشور هند از جمله طرفداران انواع پسته ایران و فرآورده های آن در نمونه های خام، تفت داده و نمکی هستند.

عرضه این محصولات در بازار شهرهای مختلف هند از جمله دهلی به عنوان یک مرکز تجاری و در ناواشیوا به عنوان یک بندر و مسیر تجاری فرصت های بسیار فوق العاده ای را برای تجار و بازرگانان ایجاد کرده است.

همانطور که می دانید برای صادرات پسته به کشورهای متعدد باید به پارامتر های مختلفی توجه کرد. یکی از مهم ترین پارامترهای مد نظر تجار و بازرگانان هندی در انتخاب و خرید پسته پوست سفید و ظاهر با کیفیت پسته و همچنین قیمت مناسب  آن است.

به همین دلیل برای صادرات پسته به این کشور اغلب از پسته های کلاس B استفاده می شود. پسته های کلاس B شامل میکس دو نوع پسته خندان طبیعی و مکانیک خندان با درصد مختلف می باشد.

البته صادر کنندگان اغلب از کمترین درصد پسته آب خندان برای صادرات به هندوستان استفاده می نمایند تا پسته مورد نظر کمترین افت کیفیت را داشته باشد و از طرفی قیمت مد نظر حاصل آید.

پسته احمد آقایی بکی از محبوب ترین نوع پسته صادراتی در بازار هند شناخته می شود. این نوع پسته ظاهر بسیار زیبا و طعم بسیار لذیذی دارد و از نظر قیمت نیز  نسبت به پسته اکبری و کله قوچی ارزانتر می باشد.

فروش و عرضه پسته احمد آقایی در هند

هندوستان از کشور هایی است که در طی سال های اخیر کالا های زیادی را در ردیف واردات خود از ایران قرار داده است که پسته و فرآورده های آن مانند مغز پسته، خلال پسته و… از اقلام عمده آن می باشد.

علاوه بر پسته بادام و خلال بادام ایرانی نیز در این کشور خریداران بسیاری دارد. مردم کشور هند علاقه بسیار خاصی به مصرف مواد غذایی با ارزش غذایی بالا دارند از این رو انواع پسته و بادام ایرانی به ویژه بادام مامایی ایران در این کشور از فروش بالایی برخوردار است.

بادام مامایی بکی از با کیفیت ترین انواع بادام صادراتی ایران است که با نام Mamra Almond در هند شناخته می شود. در واقع کشور هند بزرگترین وارد کننده بادام مامایی ایران محسوب می شود.

مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین صادر کننده پسته و خشکبار ایرانی به هند آماده عرضه این محصولات در تناژ بالا و با قیمت های بسیار مناسب در بازار شهرهای مختلف هند می باشد.

مسیر ارسال پسته به هند:

مسیر ارسال پسته به هند:

انواع پسته و فرآورده های آن از طریق گمرک بندر عباس از ایران به بندر ناواشdوا در هند ارسال می شود. مسیر انتقال کالا از ناواشیوا به مقصد هر شهری در هند نیز از طریق خطوط ریلی طی می شود.

در واقع هزینه ارسال کالا به هند بسیار ارزان و ناچیز است دلیل اصلی آن نیز وجود خطوط ریلی فراوان در این مسیر می باشد.

بهترین نوع بسته بندی پسته برای صادرات به هند نیز بسته بندی وکیوم شده است . استفاده از این نوع بسته بندی به دلیل عدم وجود هوا در بسته ها باعث ماندگاری بیشتر و حفظ کیفیت محصول  و همچنین جلوگیری از آسیب های فیزیکی تا زمان رسیدن به مقصد می شود.

مجموعه بازرگانی شادیز، انواع پسته، بادام و سایر خشکبار ایرانی را با کیفیت صادراتی و قیمت رقابتی برای عرضه در بازار های کشور های مختلف از جمله هند ارائه می دهد.

جهت مشاوره، خرید و صادرات این محصولات می توانید با مشاورین مجرب مجموعه خشکبار شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

پستهپسته احمد آقایی

ارسال پسته به هندبازرگانی پسته شادیزپسته احمد آقاییپسته احمد آقایی شادیزپسته شادیزشرکت پسته شادیزعرضه پستهعرضه پسته احمد آقاییعرضه پسته احمد آقایی در هندعرضه پسته در هندعرضه و فروش پستهفروش پسته احمد آقاییفروش پسته احمد آقایی در هندفروش پسته در هندفروش و عرضه پستهمسیر ارسال پسته به هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *