صادرات انواع پسته رفسنجان با گواهی صادراتی

صادرات انواع پسته رفسنجان با گواهی صادراتی

صادرات انواع پسته رفسنجان با گواهی صادراتی _  صادرات انواع پسته رفسنجان و اخذ گواهی های صادراتی محصول از آزمایشگاه های معتبر توسط تیم مجرب شادیز انجام می گردد.

آزمایشگاه مواد غذایی رفسنجان یکی از آزمایشگاهی است که دارای تأییدیه اتحادیه اروپا جهت صدور گواهی بهداشت پسته برای صادرات به کشورهای عضو اتحادیه اروپا است.

صادرات انواع پسته رفسنجان با گواهی صادراتی

رفسنجان به عنوان قطب اصلی تولید پسته درجه یک در دنیا شناخته می شود. پسته رفسنجان جزء مرغوب ترین پسته های صادراتی جهان محسوب می شود.

برای صادرات انواع پسته از رفسنجان به کشور های مختلف نیاز به اخذ گواهی های صادراتی متعددی متناسب با کشور هدف می باشد.

انواع پسته های اصلی و پر طرفدار تولید شده در رفسنجان موارد زیر را شامل می شود:

  • پسته اکبری
  • پسته احمد آقایی
  • پسته کله قوچی
  • پسته فندقی 
  • و پسته بادامی

این پسته ها در کیفیت های مختلف در کارگاه ها و ترمینال های ضبط پسته در رفسنجان فراوری می شوند و به صورت فله و یا در بسته بندی های مختلف صادراتی برای کشور های مختلف دنیا صادرات می شود.

صادرات انواع پسته رفسنجان با گواهی صادراتی

همانطور که می دانید برای صادرات پسته به برخی از کشورها علی الخصوص کشورهای اروپایی نیاز به اخذ گواهی های خاصی از جمله گواهی معتبر آفلاتوکسین محصول است زیرا کشورهای عضو اتحادیه اروپا قوانین بسیار سختگیرانه ای در رابطه با بهداشت مواد غذایی دارند.

این گواهی  باید از آزمایشگاه های مورد تایید این کشور ها در ایران اخذ شود. دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان یکی از سازمان های معتبر جهت آنالیز بهداشتی پسته از نظر آفلاتوکسین است که مورد تایید کشورهای اروپایی نیز می باشد.

اما در بسیاری از کشور ها  مانند کشورهای حاشیه خلیج فارس نیاز به گواهی خاصی نمی باشد و تنها با گواهی بهداشت و سلامت نباتات که در زمان اظهار بار به گمرک صادر می شود، می توان پسته را در کشور مقصد ترخیص نمود.

انواع پسته رفسنجان در کارخانجات تولیدی شادیز با کیفیت بالایی تولید شده و‌ همراه با گواهی استاندارد محصول که توسط همین مجموعه از آزمایشگاه معتبر رفسنجان اخذ می گردد برای صادرات به کشورهای مختلف آماده می شود.

پسته رفسنجان یک محصول با کیفیت است و همواره توسط بازرگانی های معتبر که مجموعه شادیز نیز یکی از آن هاست به صورت عمده در بازارهای جهانی عرضه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید و یا صادرات انواع پسته رفسنجان به کشور های مختلف می توانید با مشاورین مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

 

پسته

انواع پستهانواع پسته رفسنجانانواع پسته صادراتیپسته رفسنجانپسته شادیزپسته صادراتیپسته صادراتی رفسنجانپسته صادراتی شادیزشرکت پسته رفسنجانشرکت پسته شادیزصادرات انواع پستهصادرات پستهصادرات پسته با گواهی صادراتیصادرات پسته رفسنجانکارخانه پسته شادیزگواهی آفلاتوکسین پستهگواهی بهداشت پستهگواهی صادراتی پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *