صادرات انواع پسته ایرانی به چین _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات انواع پسته ایرانی به چین

صادرات انواع پسته ایرانی به چین _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته فندقی، کله قوچی و … را در تناژ بالا به کشور چین صادر می نماید.

صادرات انواع پسته ایرانی به چین

صادرات پسته به چین از جمله فعالیت های اقتصادی پر رونق در ایران محسوب می شود. کشور چین جزء خریداران قیمت محور پسته های ایرانی است به همین دلیل قیمت پسته  در چین به عنوان مهم ترین فاکتور در انجام معامله شناخته می شود.

بازار مصرف پسته در چین

کشور چین با بیش از یک میلیارد جمعیت یه عنوان یکی از بزرگ ترین بازارهای مصرف کننده در دنیا شناخته می شود و ورود به بازار چین هدف بسیاری از کشورها و صادر کنندگان می باشد. یکی از پر فروش ترین محصولات در بازار چین،پسته می باشد.

با توجه به این که کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان پسته در دنیا می باشد و پسته ایران تنوع بالا و کیفیت بسیار بی نظیری دارد،صادرات پسته از ایران به کشورهای مختلف خارجی از جمله چین در تناژهای بالا انجام می شود.

هر ساله حجم بالایی از انواع پسته و مغز پسته های ایرانی در حجم های بالا به این کشور صادر می گردد و ارز آوری بسیار خوبی برای کشور به همراه دارد.

انواع پسته های مورد علاقه تجار چینی در بازار ایران

همانطور که گفتیم کشور چین جزء خریداران قیمت محور پسته ایران می باشد و بیشتر تجار این کشور به دنبال خرید پسته ارزان قیمت هستند. پسته فندقی خندان و آب خندان مناسب ترین گزینه برای صادرات به چین است. پسته فندقی پایین ترین قیمت را در بین انواع پسته صادراتی ایران دارا می باشد. این در حالی است که پسته فندقی ظاهر زیبا و گرد هم چنین طعم بسیار عالی دارد.

انس پسته فندقی بالا است. به همین دلیل تعداد دانه بیشتری در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده ریز بودن آن است. پس از پسته فندقی،پسته کله قوچی انس بالا هم به دلیل ظاهر گرد از طرفداران به خصوصی در این کشور برخوردار است.

پسته های کشیده مانند پسته اکبری و احمد آقایی در بازار این کشور جایی ندارد زیرا طعم آن ها مناسب ذائقه مردم  کشور چین نیست و از طرفی نیز قیمت بالایی دارد.

بسیاری از صادر کنندگان و تجار برای پایین آوردن قیمت ها از مخلوط پسته آب خندان و  پسته خندان برای صادرات به چین استفاده می کنند.البته این روش فروش باید به سفارش مشتری و با اطلاع خریدار انجام شود.

بازرگانی شادیز با سابقه چندین ساله در بازار پسته به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان و صادر کنندگان پسته در بازارهای داخلی و خارجی شناخته می شود. این مجموعه انواع پسته درجه یک ایرانی را به کشور چین و سایر نقاط دنیا ارسال می نماید.

جهت دریافت مشاوره و خرید انواع پسته درجه یک با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات انواع پسته ایرانیصادرات انواع پسته ایرانی به چینصادرات پسته ایرانی به چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *