خشکبار شادیز صادرکننده بادام مامایی شهرکرد

خشکبار شادیز صادرکننده بادام مامایی شهرکرد

خشکبار شادیز صادرکننده بادام مامایی شهرکرد _ مجموعه تولیدی بازرگانی خشکبار شادیز یکی از صادر کننده های بادام مامایی با کیفیت ایران است.

خشکبار شادیز صادرکننده بادام مامایی شهرکرد

آیا با گروه های اصلی صادرکننده بادام مامایی شهرکرد آشنایی دارید؟ مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز در این زمینه به صورت گسترده فعالیت دارد.

در ایران بادام های مختلفی همانند بادام محب یا پوست کاغذی، بادام سنگی، بادام ربیع و بادام مامایی کاشت و برداشت می شود. در بین انواع بادام ایرانی بادام مامایی به دلیل خواص فراوان و کیفیت عالی در بین ایرانیان و دیگر کشورهای خارجی  از متقاضیان بسیار بالایی برخوردار است.

از این نوع بادام به دلیل دارا بودن ارزش غذایی بسیار بالا علاوه بر مصارف آجیلی در صنایع مختلف غذایی و محصولات بهداشتی و آرایشی نیز استفاده می شود. بادام مامایی در صنایع غذایی به صورت های مختلف سالم، خلال و پودر استفاده می شود. در مصارف آجیلی و خشکبار نیز به صورت خام، تفت داده و نمکی مورد استفاده قرار می گیرد.

خشکبار شادیز صادرکننده بادام مامایی شهرکرد

درخت بادام مامایی از ارقام دیر گل است و مقاومت بالایی در برابر آفات، سرما و بیماری ها دارد. قطب اصلی تولید بادام مامایی در ایران شهرکرد و مناطق حاشیه زاینده رود در استان چهار محال بختیاری است.

به طور کلی بادام مامایی شهرکرد مرغوب ترین بادام تولید شده در ایران و دنیا به شمار می آید. این محصول به دو شکل مغز شده و با پوست توسط شرکت های صادرکننده این محصول در ایران به بازارهای جهانی عرضه می گردد.

یکی از شرکت های صادرکننده بادام مامایی شهرکرد، شرکت خشکبار شادیز می باشد. این شرکت با استفاده از بهترین تولیدات مزارع ایرانی یکی از مهم ترین مراکز بازرگانی برای صادرات انواع بادام ایرانی به ویژه بادام مامایی می باشد.

 بادام مامایی دارای محبوبیت بسیار بالایی در عرصه جهانی می باشد و بسیاری از کشور های جهان مشتری این خشکبار ارزشمند ایرانی می باشند.

بادام مامایی اغلب به شکل مغز بادام در بازار کشورهای مختلف به فروش می رسد. کشورهای هند،روسیه، ترکیه، امارات، قطر و چین همچنین کشورهای اروپایی از وارد کنندگان اصلی بادام مامایی ایران محسوب می شوند.

بسته بندی و صادرات مغز بادام مامایی شادیز:

بسته بندی و صادرات مغز بادام مامایی شادیز:

یکی از مهم ترین بخش های صادرات مغز بادام مامایی به کشور های دیگر نگه داری و بسته بندی می باشد. برای این کار باید از کارتن های مستحکم و یا بسته بندی های وکیوم شده استفاده کرد.

استفاده از بسته بندی های وکیوم شده به دلیل تخلیه کامل هوا سبب حفظ کیفیت مغز بادام تا زمان رسیدن بار به مقصد می شود. نگه داری نیز باید در جای خشک و خنک خارج از یخچال صورت گیرد.

در مجموعه شادیز اغلب فرآیند شکست و تولید مغز بادام پس از ثبت سفارش توسط مشتریان صورت می پذیرد تا محصول به صورت تازه و با کیفیتی هر چه بالاتر به دست مشتری برسد.

خشکبار شادیز به عنوان بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده بادام مامایی در ایران این محصول را بهترین کیفیت تولید کرده و پس از فرآوری ، سورت و همچنین بسته بندی با قیمت مناسب در بازار های مختلف بین المللی عرضه می نماید.

جهت خرید و صادرات بادام مامایی و سایر انواع بادام ایرانی می توانید با مدیران فروش مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

بادامبادام ماماییمغز بادام

بادام شادیزبادام شهرکردبادام ماماییبادام مامایی ایرانبادام مامایی شادیزبادام مامایی شهرکردخشکبار ایرنیخشکبار شادیزصادر کننده خشکبارصادرات بادامصادرات بادام ماماییصادرات مغز بادام ماماییصادرکننده بادامصادرکننده بادام ماماییصادرکننده بادام مامایی ایرانمغز بادام شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *