صادرات مغز پسته سبز بدون پوست به لبنان

صادرات مغز پسته سبز بدون پوست به لبنان

صادرات مغز پسته سبز بدون پوست به لبنان _ گروه تولیدی و بازرگانی شادیز تولید کننده و صادر کننده مغز پسته سبز بدون پوست به صورت عمده و با قیمت مناسب است.

صادرات مغز پسته سبز بدون پوست به لبنان

مغز پسته سبز بدون پوست یکی از اقلام صادراتی مغز پسته ایرانی است که در حجم های بالا به کشورهای مختلف نظیر لبنان، چین، اردن و … صادر می گردد.

همانطور که می دانید مغز پسته ایران انواع متعددی دارد، در بین انواع مختلف مغز پسته های ایرانی مغز پسته سبز بدون پوست یا مغز پسته دو پوست یکی از بهترین و با کیفیت ترین آنها می باشد. این نوع مغز پسته رنگ سبز بسیار زیبایی دارد و با قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع مغز پسته در بازار عرضه می گردد.

این نوع مغز پسته به گرید های مختلفی تقسیم بندی می شود. تقسیم بندی و قیمت گذاری هر گرید با توجه به دو پارامتر زیر محاسبه می گردد:

  1. میزان سبز بودن 
  2. درصد شکستگی و سالم بودن

مغز پسته بدون پوست Green Kernels یکی از پر کاربرد ترین محصولات ایرانی مورد علاقه تجار لبنانی است.

از جمله کاربرد های مغز پسته سبز بدون پوست می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • تولید انواع شیرینی و شکلات
  • بستنی فروشی ها
  • تولید کالباس
  • تزیین مواد غذایی و دسرها
  • تهیه و تزیین غذاهای رستورانی

صادرات مغز پسته سبز بدون پوست به لبنان

برای صادرات پسته  و فرآورده های آن مانند مغز پسته به کشور لبنان نیاز به گواهی استاندارد بهداشتی می باشد که این گواهی توسط مجموعه شادیز در کمترین زمان ممکن از سازمان های معتبر تهیه می گردد.

یکی از مزیت های خاص مغز پسته سبز بدون پوست این است که این نوع مغز پسته به دلیل شیوه خاص تولید کمترین میزان آلودگی به سموم و آفات از جمله سم آفلاتوکسین را دارد از این جهت گزینه بسیار مناسبی جهت صادرات به کشورهایی هم چون لبنان و همچنبن کشورهای اروپایی است.

کشورهای اروپایی حساسیت بسیار بالایی نسبت به بهداشت مواد غذایی به وبژه محصولات کشاورزی مانند پسته و خشکبار دارند.

شادیز تولید کننده و صادر کننده مغز پسته سبز

مجموعه خشکبار شادیز تولید کننده و صادر کننده انواع مغز پسته سبز بدون پوست ایران است. در کارگاه های تولیدی این مجموعه مغز پسته سبز در ۷ گرید مختلف تولید و عرضه می شود.

شادیز تولید کننده و صادر کننده مغز پسته سبز 

انواع گرید مغز پسته سبز بدون پوست عبارتند از:

  1. گرید S 
  2. گرید A 
  3. گرید B 
  4. گرید C 
  5. گرید D 
  6. گرید E
  7. گرید F ‌

گرید S با کیفیت ترین نوع مغز پسته بدون پوست است که رنگ سبز خاص و بسیار زیبا همچنین قیمت گرانتری دارد.  به طور کلی هر چه رنگ مغز پسته سبزتر باشد قیمت گرانتری دارد.تجار لبنانی معمولا مغز پسته سبز گرید A و B را خریداری می نمایند.

مجموعه شادیز یکی از مجموعه هایی است که در زمینه تولید، فرآوری و صادرات انواع مغز پسته ایرانی فعالیت دارد. 

شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز انواع مختلف مغز پسته سبز بدون پوست را با توجه به نیاز بازار هدف به کشورهای مختلف دنیا صادر می نماید.

مغز پسته سبز تولیدی شادیز با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن که دو پارامتر اصلی برای هر خریداری است به مشتریان عزیز عرضه می گردد.

برای خرید و صادرات انواع مغز پسته به ویژه مغز پسته سبز بدون پوست همچنین دریافت قیمت محصولات می توانید با مدیر فروش و بازرگانی مجموعه شادیز ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما

 

 

مغز پسته

بازرگانی مغز پسته شادیزپسته سبزپسته شادیزتولید کننده مغز پستهتولید کننده مغز پسته سبزصادر کننده مغز پستهصادر کننده مغز پسته سبزصادرات پستهصادرات مغز پستهصادرات مغز پسته بدون پوستصادرات مغز پسته به لبنانصادرات مغز پسته سبزمغز پستهمغز پسته بدون پوستمغز پسته پوست کندهمغز پسته سبزمغز پسته سبز شادیزمغز پسته شادیزمغز پسته صادراتیمفز پسته دو پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *