صادرات پسته فندقی _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته فندقی

صادرات پسته فندقی _ شرکت بازرگانی شادیز صادر کننده انواع پسته فندقی بصورت مستقیم از تولید کننده به کشورهای مختلف خارجی می باشد.

صادرات پسته فندقی

پسته فندقی یکی از معروفترین انواع پسته در کشور محسوب می شود این پسته بیشترین حجم از پسته های تولیدی ایران را به خود اختصاص داده است و میزان صادرات بالایی دارد.

پسته فندقی یا اوحدی از ارقام ریز پسته به شمار می آید که مغز قرمز رنگ و ظاهری گرد مانند میوه فندق دارد این پسته طعم خوب و از نظر اقتصادی قیمت بسیار مناسبی دارد به همین دلیل بیشترین حجم از صادرات را به خود اختصاص داده است پسته فندقی برای نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان شناسایی و معرفی شده است به همین دلیل به آن پسته اوحدی نیز می گویند.انس پسته فندقی بالا است که نشانگر ریز بودن آن است انس های مختلف این پسته در مناطق مختلف ایران مانند کرمان،یزد و خراسان بصورت عمده تولید می گردد.پوست استخوانی پسته فندقی کرم رنگ و مغز آن قرمز می باشد.

از پسته فندقی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها استفاده می شود پسته فندقی در انواع پسته فندقی خندان،دهان پست،آب خندان ،مخلوط خندان و آب خندان در بازار های سراسر کشور خرید و فروش می شود نوع دستچین شده پسته فندقی میزان تقاضا و قیمت بالاتری دارد .پسته فندقی خندان گزینه مناسبی برای صادرات به کشورهای کیفیت محور مانند:استرالیا،فرانسه،ایتالیا و دیگر کشورها می باشد.

پسته فندقی علاوه بر بازارهای خارجی میزان تقاضای بالایی در بازارهای داخلی نیز دارد این پسته بیشتر به کشورهای آسیایی و کشورهای همسایه صادر می گردد بزرگ ترین خریدار پسته فندقی ایران کشور چین می باشد.

بازرگانی شادیز آماده ی ارائه انواع پسته فندقی در انس های مختلف و با بهترین قیمت به شما عزیزان می باشد.

هم اکنون می توانید جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته فندقی

صادرات پستهصادرات پسته فندقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *