مغز بادام مامایی عمده _ شرکت خشکبار شادیز

مغز بادام مامایی عمده

مغز بادام مامایی عمده _ شرکت خشکبار شادیز انواع مغز بادام مامایی با کیفیت را بصورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

مغز بادام مامایی عمده

مغز بادام مامایی از با کیفیت ترین،بهترین و خوش طعم ترین انواع مغز بادام درختی در ایران است مغز این بادام از نظر رنگ،طعم و ذرصد چربی بسیار مرغوب می باشد بادام مامایی یکی از مرغوبترین انواع بادام درختی است که بصورت عمده در استان چهار محال بختیاری تولید می گردد و تنها در این استان و مناطق حاشیه زاینده رود کشت می شود.

پوست بادام مامایی مانند بادام سنگی بسیار سخت و مستحکم است درصد مغز بادام مامایی از بادام سنگی بیشتر است و به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد.

مغز بادام مامایی رنگ روشن و طعم شیرینی دارد از بادام مامایی به دلیل دارا بودن چربی فراوان در تولید صابون استفاده می شود از مغز بادام مامایی هم چنین در مصارف مختلف خوراکی و در انواع آجیل ها استفاده می شود.

بادام مامایی بیشتر جنبه صادراتی دارد و به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد بزرگترین خریدار بادام مامایی ایران کشور هند است این بادام میزان فروش داخلی پایینی دارد زیرا هنوز در ایران ناشناخته است و از طرفی قیمت بالایی دارد بادام مامایی بیشتر بصورت مغز صادر می گردد.

مغز بادام مامایی در سایز ها و کیفیت های مختلف در بازار های کشور موجود می باشد قیمت مغز بادام با توجه به سایز ،طعم و مرغوبیت آن محاسبه می گردد.

شرکت خشکبار شادیز بواسطه ی همکاری با تولید کنندگان اصلی این محصول انواع بادام و مغز بادام مامایی را بصورت عمده به مشتریان عزیز عرضه می نماید. شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیربا ملا در تماس باشید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

مغز بادام عمدهمغز بادام ماماییمغز بادام مامایی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *