بزرگترین صادرکننده پسته ایران – شرکت بازرگانی شادیز

درباره پسته ایرانی

بزرگترین صادرکننده پسته ایران – شرکت بازرگانی شادیز:شرکت پسته و خشکبار تجارت پویا (برند شادیز) مفتخر است که  بزرگترین عرضه کننده و صادر کننده پسته ایران در سراسر جهان می باشد. گروه تولیدی و بازرگانی شادیز هر ساله پسته مرغوب ایران را به بیش از شصت کشور جهان صادر می کند.

بزرگترین صادرکننده پسته ایران – شرکت بازرگانی شادیز

شرکت پسته و خشکبار تجارت پویا (برند شادیز) مفتخر است که  بزرگترین عرضه کننده و صادر کننده پسته ایران در سراسر جهان می باشد. گروه تولیدی و بازرگانی شادیز هر ساله پسته مرغوب ایران را به بیش از شصت کشور جهان صادر می کند.
تخصص و تجربه ما در زمینه پرورش، فرآوری و بازاریابی پسته ایرانی در سراسر جهان پیچیدگی های مرتبط با صادرات پسته به بازارهای مختلف را درک می کند. تمرکز اصلی شادیز به عنوان پیشرو در صنعت پسته، ارائه محصولات و خدمات با کیفیت برتر به مشتریان خود از طریق درک جامع نیازهای بازارهای مختلف است.

کیفیت بی‌نظیر محصولات ما، قیمت‌های رقابتی و پشتیبانی مشتری ما را از رقبا متمایز می‌کند و مشتریان بلندمدت ما را تشویق می‌کند تا با ما همکاری کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات شادیز می توانید با مدیر فروش شرکت شادیز ارتباط بگیرید.

مرکز اصلی تولید انواع پسته در ایران

مرکز اصلی تولید انواع پسته در ایران - بزرگترین صادرکننده پسته ایران - شرکت بازرگانی شادیز

پسته ایران از دیرباز جزو پرطرفدارترین اقلام صادراتی بوده و به دلیل کیفیت و منحصر به فرد بودن آن، کشورهای مختلف خواستار و مشتریان پسته ایران هستند.

اکثر تولیدات پسته در ایران مربوط به استان کرمان است این استان با توجه به پتانسیل آب و هوایی خود توانسته است بیشترین سطح زیر کشت باغات پسته را به خود اختصاص دهد. می توان گفت مهم ترین تولید کنندگان پسته این استان در شهر رفسنجان قرار دارند. البته پسته در دیگر مناطق ایران از جمله خراسان، یزد، فارس، قزوین و .. نیر تولید و عرضه می گردد.

مهم ترین ارقام صادراتی پسته ایران شامل پنج نوع اکبری، احمد آقایی، کله قوچی، فندقی و بادامی است.

خرید مستقیم انواع پسته صادراتی با ارزان ترین قیمت

خرید مستقیم انواع پسته صادراتی با ارزان ترین قیمت - بزرگترین صادرکننده پسته ایران - شرکت بازرگانی شادیز

قیمت روز پسته ارتباط نزدیکی با قیمت دلار دارد و دلیل اصلی این موضوع صادراتی محور بودن آن است. از طرف دیگر میزان عرضه و تقاضا در بازار نیز بر قیمت پسته و فرآورده های آن تاثیر گذار است. در مرحله بعد نوع و کیفیت پسته مهم تریم عامل موثر بر قیمت پسته است.

برای داشتن بهترین و مناسب ترین نرخ برای سفارش پسته، خرید مستقیم از تولید کنندگان و کارخانه های فرآوری پسته در مراکز تولید پسته است.

در این راستا شرکت بازرگانی پویا (شادیز) توانسته است از طریق ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان پسته، بستری را برای خریداران فراهم کند تا محصولات خود را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت خریداری کنند.

برای دریافت قیمت روز، مشاوره و یا خرید مستقیم پسته و محصولات آن می توانید با مشاورین گروه بازرگانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

 

 

آجیل و خشکبارپسته

انواع پسته ایرانبازار پسته ایرانبازرگانی پسته شادیزبزرگترین تامین کنندگان پسته ایرانبزرگترین صادرکننده پسته ایرانپسته ارزان قیمتپسته شادیزپسته و خشکبار شادیزپسته و خشکبار صادراتیتولید انواع پسته در ایرانتولید کنندگان پسته ایرانخرید پستهخرید پسته ارزانخرید پسته از تولیدکنندهخرید پسته با ارزان ترین قیمتخرید پسته صادراتیخرید عمده پستهخرید مستقیم انواع پسته صادراتیشرکت بازرگانی پسته شادیزشرکت تولیدی و بازرگانی پسته شادیزشرکت صادرکننده پسته ایرانشرکت های صادرکننده پسته در ایرانصادرات پستهصادرکنندگان پسته ایرانصادرکننده پسته ایرانصادرکننده پسته ایرانیعرضه کننده و صادر کننده پسته ایرانعرضه مستقیم پستهفروش پستهفروش عمده پسته ایرانیقیمت پستهقیمت پسته صادراتیقیمت روز پستهقیمت صادرات پستهمرکز اصلی تولید پسته در ایرانمرکز اصلی فروش پسته در ایرانمرکز خرید فروش پستهمرکز صادرات پستهنرخ روز پسته در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *