مرکز فروش و صادرات زردآلو خشک(قیسی)

مرکز فروش و صادرات زردآلو خشک(قیسی)_ شرکت شادیز

مرکز فروش و صادرات زردآلو خشک(قیسی):شرکت تجارت پویا (با نام تجاری شادیز) به عنوان مرکز اصلی در زمینه تولید، فروش و عرضه مستقیم زردآلو خشک و سایر میوه های خشک ایرانی با کیفیت عالی فعالیت می کند.

در صورتی که قصد خرید، صادرات یا واردات این محصول را دارید می توانید با واحد فروش شرکت خشکبار شادیز در ارتباط باشید.

مرکز فروش و صادرات زردآلو خشک(قیسی)

کیفیت مطلوب و قیمت مناسب زردآلو خشک (قیسی) در ایران، این کشور را به یکی از بهترین مراکز فروش زردآلو خشک صادراتی در جهان تبدیل کرده است.
بسیاری از کشورها خواهان خرید این میوه خشک مغذی از ایران هستند، از جمله کشورهای عربی، کشورهای اروپایی و سایر کشورها.
زردآلو خشک یکی از محصولات پرفروش و باکیفیت شرکت شادیز می باشد.

شرکت تجارت پویا (با نام تجاری شادیز) به عنوان مرکز اصلی در زمینه تولید، فروش و عرضه مستقیم زردآلو خشک و سایر میوه های خشک ایرانی با کیفیت عالی فعالیت می کند.

در صورتی که قصد خرید، صادرات یا واردات این محصول را دارید می توانید با واحد فروش شرکت خشکبار شادیز در ارتباط باشید.

زردآلو خشک نوعی میوه خشک سنتی است. این محصول با دود گوگرد یا به صورت طبیعی در برابر نور خورشید خشک می شود. میوه های ارگانیک که با بخار گوگرد فرآوری نشده اند، رنگ تیره تر و بافت درشت تری دارند. به طور کلی، هر چه رنگ روشن تر باشد، محتوای گوگرد بیشتری است. زردآلو هایی که به صورت ارگانیک عرضه می شوند کیفیت بهتری دارند و قیمت آنها نیز متقابلا بالاتر است زیرا باید به صورت منظم زیر نظر کارشناسان قرار گیرند.

زردآلوهای کوچک معمولاً به طور کامل خشک می شوند. ارقام بزرگتر به صورت نصف، بدون هسته یا سنگ خشک می شوند.

زردآلو از دوران باستان در آسیای مرکزی و ایران کشت می شده است و زردآلو یکی از کالاهای مهم در جاده ابریشم بوده است. به دلیل ماندگاری طولانی، می‌توان آن‌ها را در فواصل طولانی حمل کرد. در حال حاضر کشور ایران، کالیفرنیا و ترکیه از بزرگترین تامین کنندگان زردآلو خشک شده در جهان محسوب می شوند.

خواص زردآلو خشک شده

خواص زردآلو خشک شده - مرکز فروش و صادرات زردآلو خشک(قیسی)_ شرکت شادیز

زردآلو خشک منبع مهمی از کاروتنوئیدها (ویتامین A) و پتاسیم است. به دلیل نسبت فیبر به حجم بالا، گاهی اوقات از آنها برای رفع یبوست یا القای اسهال استفاده می شود. زردآلو خشک به طور معمول هیچ قندی اضافه ندارد و شاخص گلیسمی پایینی دارد.حداکثر میزان رطوبت مجاز در این محصول ۲۵ درصد است.

خرید زردآلو خشک صادراتی با بهترین قیمت

خرید زردآلو خشک صادراتی با بهترین قیمت - مرکز فروش و صادرات زردآلو خشک(قیسی)_ شرکت شادیز

زردآلو خشک اغلب در استان های آذربایجان شرقی و غربی تولید می شود. دلیل این امر وجود وسعت باغات زردآلو در این مناطق و دسترسی آسان و ارزان به این میوه برای تولید قیسی است. همانطور که می دانید ایران دومین تولید کننده قیسی و فرآورده های آن در جهان است. بنابراین تقاضا برای صادرات قیسی و زردآلو خشک ایران همواره در سطح بالایی قرار دارد.

به طور کلی روش تولید، نوع، اندازه و کیفیت نقش موثری در قیمت نهایی قیسی خواهد داشت. در این میان خرید انواع ارزان و درجه یک قیسی از مراکز معتبر و تولیدکنندگان اصلی می تواند در کاهش هزینه ها تاثیرگذار باشد.

در این مجموعه زردآلو خشک با کیفیت های مختلف و با بهترین قیمت در تمام ایام سال آماده فروش در بازارهای داخلی و صادراتی می باشد.

زردآلو خشک در شرکت شادیز در گریدهای مختلف به مشتریان عرضه می شود تا در هنگام خرید و ثبت سفارشات آتی از ثبات کیفیت اطمینان حاصل کنند.

برای خرید عمده و دریافت بهترین قیمت زردآلو خشک ایرانی می توانید از طریق اروش های ارتباطی موجود در سایت با واحد فروش این شرکت ارتباط مستقیم داشته باشید.

⇐ تماس با ما

زردآلو(قیسی)

برگه زردآلو عمدهبزرگترین مرکز فروش زردآلو خشک صادراتیتولید و صادرات زردآلو خشکتولید و عرضه زردآلو خشکخرید زردآلو خشک ارزانخرید زردآلو خشک ارگانیکخرید زردآلو خشک صادراتیخرید زردآلو خشک(قیسی)خرید قیسی زردآلوخرید و قیمت زردآلو خشک صادراتیخرید و قیمت قیسی ( زردآلو خشک)خواص زردآلو خشک شدهزردآلو خشک برای دیابتزردآلو خشک(قیسی)صادرکننده زردآلو خشکعرضه مستقیم زردآلو خشکفروش زردآلو خشک(قیسی)فروش عمده زردآلو خشک ایرانیقیمت برگه زردآلو درجه یکقیمت زردآلو 1401قیمت زردآلو خشکقیمت زردآلو خشک آفتابیقیمت زردآلو خشک بدون هستهقیمت زردآلو خشک در ایرانقیمت زردآلو خشک صادراتیمراکز صادرات قیسی زردآلو خشکمرکز فروش زردآلو خشکمرکز فروش و صادرات زردآلو خشک ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *