عمده فروشان خرما – قیمت خرما ایرانی امروز

عمده فروشان خرما - قیمت خرما ایرانی امروز _ شرکت شادیز

عمده فروشان خرما – قیمت خرما ایرانی امروز:ما می توانیم انواع مختلف خرمای ایرانی را به صورت عمده و مستقیم عرضه کنیم. ۱. خرمای تازه یا رطب ۲. خرمای نیمه خشک ۳. خرمای خشک در هر یک از دسته بندی های فوق انواع دیگری نیز وجود دارد: خرمای مضافتی، خرمای پیارم، خرمای زاهدی، خرمای خاصویی، خرمای کبکاب، خرمای سایر، خرمای ربی و… برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

عمده فروشان خرما – قیمت خرما ایرانی امروز

شرکت تجارت پویا(شادیز) انواع مختلف خرمای ایرانی را به صورت عمده و مستقیم عرضه می کند. ۱. خرمای تازه یا رطب ۲. خرمای نیمه خشک ۳. خرمای خشک در هر یک از دسته بندی های فوق انواع دیگری نیز وجود دارد: خرمای مضافتی، خرمای پیارم، خرمای زاهدی، خرمای خاصویی، خرمای کبکاب، خرمای سایر، خرمای ربی و… برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

خُرما یا رُطَب گیاهی تک‌لپه‌ای و گرمسیری از تیره نخل‌ها است که میوه‌ای خوراکی و دارای پوستی نازک و طعمی شیرین و هسته‌ای سخت است. میوه‌ها به شکل خوشه‌ای بزرگ از شاخه آویزان می‌گردند و برگ‌های آن بزرگ است. ارتفاع نخل به ۱۰ تا ۲۰ متر یا بیشتر می‌رسد.

گستردگی گونه خرما عمدتاً در نیمکرهٔ شمالی و در کشورهای ایران، پاکستان، عراق، عربستان و سایر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس همچنین بیشتر کشورهای شمال آفریقا و ایالات متحده آمریکا است و در نیمکره جنوبی نیز به‌ طور پراکنده دیده می‌شود سطح زیر کشت خرما در ایران ۲۳۲ هزار هکتار بوده که حدود ۱۹۹ هزار هکتار آن بارور است.

میوه خرما جزو میوه‌های است که  تمام قسمت باریکاری آن گوشتی و حاوی مواد غذایی است.خرما دارای ۲۵ درصد ساکارز، ۵۰ درصد گلوکز، و مواد آلبومینوئیدی، پکتین و آب می‌باشد. به‌ علاوه دارای ویتامین‌های مختلف مانند ویتامین A,B،C,E و مقداری املاح معدنی می‌باشد.

از لحاظ میزان تولید خرما منطقه جنوب استان کرمان با تولید ۱۸۱ هزار و ۸۰۰ تن خرما بیشترین میزان تولید در کشور ایران را داراست. بعد از استان کرمان استان سیستان و بلوچستان رده دوم تولید خرمای ایران را در اختیار دارد، سپس به ترتیب استان خوزستان، استان بوشهر ، استان فارس ، استان هرمزگان و.. در رده‌های بعدی تولید خرما در ایران قرار دارد.

قیمت خرما امروز، نرخ خرما در ایران

قیمت خرما امروز، نرخ خرما در ایران _ عمده فروشان خرما - قیمت خرما ایرانی امروز _ شرکت شادیز

خرما یکی از محصولات کشاورزی مرغوب در ایران به شمار می رود و فروش آن در بازارهای جهانی در حال انجام است و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده استقبال خوبی از آن می شود.
در ایران انواع خرما توسط کشاورزان تولید می شود و به همین دلیل قیمت های متفاوتی برای آن در نظر گرفته می شود. قیمت روز خرما با توجه به نوع و کیفیت آن برای خرید مشتری تعیین می شود.

شما می توانید قیمت امروز یا آخرین قیمت خرما را از بازارهای مختلف در سراسر ایران توسط کارشناسان شادیز دریافت کنید.
شرکت بازرگانی تجارت پویا (شادیز) به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان و عمده فروشان خرمای مرغوب ایرانی، این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت در بازار جهانی عرضه می کند تا خریداران و واردکنندگان بتوانند محصول خود را به آسان ترین و مطمئن ترین روش خریداری کنند.

برای دریافت لیست قیمت امروز انواع خرمای شرکت شادیز می توانید با یکی از کارشناسان فروش تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

خرما

آخرین قیمت خرمابازار خرما ایرانیبازار خرما تهرانپخش عمده خرمای بمپخش عمده خرمای مضافتیتامین کنندگان خرما ایرانیتامین کننده خرما در ایرانتولید کنندگان خرما در ایرانتولید و بسته بندی خرماخرمای ایرانی شادیزخرمای مرغوب ایرانیخرید آنلاین خرماخرید انواع خرما ایرانیخرید خرماخرید خرما ارزانخرید خرما عمدهخرید عمده خرما کرمانخرید عمده خرمای بمخرید و فروش خرماخرید و قیمت خرماخرید و قیمت خرما پیارمخرید و قیمت خرما خاصوییخرید و قیمت خرما ربیخرید و قیمت خرما زاهدیخرید و قیمت خرما سایرخرید و قیمت خرما کبکابخرید و قیمت خرما مضافتیخریداران خرما ایرانیخواص خرماشرکت تولید و صادرات خرماشرکت خرمای مضافتی بمشرکت صادرکننده خرما ایرانیصادرات خرمای مضافتیصادرات عمده خرمای کرمانصادرکننده عمده خرمای بمعرضه صادراتی خرمای ایرانیعرضه عمده خرماعرضه عمده خرمای بمعرضه کننده خرمای مرغوب ایرانیعمده فروشان خرماعمده فروشان خرمای ایرانیعمده فروشی خرمافروش اینترنتی خرمافروش اینترنتی خرما عمدهفروش خرمافروش خرما مضافتیفروش عمده خرما ایرانیقیمت امروز انواع خرماقیمت خرماقیمت خرما امروزقیمت خرما ایرانیقیمت خرما در ایرانقیمت خرما در بازار تهرانقیمت خرما صادراتیقیمت خرما کیلوییقیمت خرما مضافتی عمدهقیمت خرمای پیارم صادراتیقیمت خرمای خشکقیمت خرمای زاهدی صادراتیقیمت خرمای مضافتی صادراتیقیمت خرید خرما صادراتیقیمت روز خرماقیمت عمده خرما در بمقیمت عمده خرما در کرمانقیمت فروش خرماقیمت فروش عمده خرماقیمت و خرید خرما تازهکارخانه تولید و بسته بندی خرمالیست قیمت خرمالیست قیمت خرمای تازهلیست قیمت رطب و خرمامراکز تولید خرمامرکز خرید خرما ایرانیمرکز خرید و فروش خرمامرکز فروش خرمانرخ خرما در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *