مضافتی – بهترین خرمای تازه ایرانی

مضافتی – بهترین خرمای تازه ایرانی_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

مضافتی – بهترین خرمای تازه ایرانی، خرمای مضافتی به عنوان بهترین و لوکس ترین خرمای ایرانی در بازارهای جهانی شناخته می شود. شرکت بازرگانی تجارت پویا(شادیز) در زمینه صادرات خرمای مضافتی تازه و خشک به کشورهای متعددی از جمله آلمان، انگلستان، سوئد، روسیه، ترکیه، هلند، پاکستان، چین، هند، امارات متحده عربی، قطر، اندونزی، مالزی، سنگاپور و استرالیا فعالیت می کند.

مضافتی – بهترین خرمای تازه ایرانی

صادر کننده عمده خرمای تازه، شرکت بازرگانی تجارت پویا(شادیز)

مضافتی ایران که عمدتاً در استان کرمان می روید و اغلب به نام خرمای بم نام شهر آن استان است. خرمایی تیره، نرم و شیرین با اندازه متوسط ​​است.

خرمای تازه مضافتی یکی از انواع خرما ۱۰۰% طبیعی است.  این نوع خرما همانطور که گفته شد در نواحی جنوبی ایران مانند بم، جیرفت، سراوان، ایرانشهر و … می روید و در میان انواع خرما تنها نوع تازه آن است و اندازه آن (۲.۵ تا ۴.۵ سانتی متر)، پوست تیره، لطافت و شیرینی آن را این چنین منحصر به فرد کرده است.  این نوع خاص از خرما دارای فواید تغذیه ای بسیار مفید است.

خرمای مضافتی به عنوان بهترین و لوکس ترین خرمای ایرانی در بازارهای جهانی شناخته می شود.

صادر کننده عمده خرمای تازه، شرکت بازرگانی تجارت پویا(شادیز)

 

صادر کننده عمده خرمای تازه، شرکت بازرگانی تجارت پویا(شادیز)

شرکت بازرگانی تجارت پویا(برند شادیز) در زمینه صادرات خرمای تازه و خشک به کشورهای متعددی از جمله آلمان، انگلستان، سوئد، روسیه، ترکیه، هلند، پاکستان، چین، هند، امارات متحده عربی، قطر، اندونزی، مالزی، سنگاپور و استرالیا فعالیت می کند.

شبکه بزرگ و همیشه در حال گسترش واردکنندگان، فروشندگان، خرده فروشان و مشتریان وفادار مواد غذایی که در طول سال ها توسعه یافته است، اعتبار شرکت ما را در بازارهای بین المللی مواد غذایی تضمین می کند.

موفقیت شرکت شادیز به عنوان صادر کننده خرما را می توان در اشتیاق بالای کارکنان آن برای فراتر رفتن از انتظارات مشتریان با ارائه بالاترین کیفیت و خدمات با منصفانه ترین قیمت جستجو کرد. ما برای ارائه بالاترین کیفیت و نرخ رقابتی محصولات به مشتریان جهانی خود عالی هستیم. هدف ما خدمت به تمام کشورها با طیف وسیعی از خرماهای ایرانی مطابق با نیازها و علایق مشتریان مختلف است.

خرمای مضافتی چیست؟

خرمای مضافتی چیست؟_ شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز

خرمای مضافتی که به خرمای کیمیا و بم معروف است، یکی از انواع خرمای کشت شده در ایران است. به این نوع از خرما رطب مضافتی نیز می گویند، رطب به معنای مرحله خرما قبل از رسیدن کامل است. خرمای مضافتی به دلیل طعم و مزه و قیمت مقرون به صرفه در دنیا مصرف زیادی دارد.  خرمای مضافتی فقط در ایران تولید می شود.

اخیرا تقاضای زیاد برای محصولات سالم تر و طعم عالی خرمای مضافتی، بسیاری از افراد را به افزودن این میوه فوق العاده به سبد غذایی خود علاقه مند کرده است.

شرکت بازرگانی شادیز با نظارت بیشتر بر مزارع، فرآیند تولید و زنجیره توزیع به عنوان یک تولید کننده و صادر کننده برتر خرمای مضافتی در بازارهای جهانی عمل می کند.

فواید تغذیه ای خرمای مضافتی

فواید تغذیه ای خرمای مضافتی_ شرکت شادیز

خرمای مضافتی میوه‌ای تیره، تازه، نرم، گوشتی، شیرین و آبدار، سرشار از ویتامین‌های E، A، B، C و همچنین سرشار از مواد معدنی مانند فسفر، کلسیم، آهن، ید و منیزیم است. برخی از مهمترین فواید خرما مضافتی به شرح زیر است:

− از آلرژی جلوگیری می کند
− باعث افزایش انرژی به خصوص در ورزشکاران می شود
− برای افزایش وزن مفید است
− قلب را قوی و سالم نگه می دارد
− پوست، مو و ناخن را سالم کنید و از ریزش مو جلوگیری کنید
− رفع یبوست
− جلوگیری از حمله مغزی و قلبی
− کاهش سطح کلسترول
− تقویت سیستم عصبی
− بهبود عملکرد کبد
− سطح قند خون را برای افرادی که از دیابت رنج می برند مدیریت کنید
− جلوگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن
− سرماخوردگی و آنفولانزا را به طور طبیعی درمان کنید
− استخوان های سالم بخصوص در کودکان بسازید
− جلوگیری از میگرن

شرکت شادیز با توجه به بیش از یک دهه تجربه در زمینه فروش خرما،می تواند بهترین شکل فروش را در اختیار خریداران قرار دهد. شرکت ما این خرماها را با اصول به روز و با یخچال های اختصاصی خود در شهر بم نگهداری می کند. بهترین و مرغوب ترین خرما را می توانید از شرکت تجارت پویا(شادیز) با سال ها فعالیت در زمینه تولید،فروش و صادرات خرما تهیه کنید

برای دریافت مشاوره و خرید محصول می توانید با مشاوران شرکت بازرگاتی شادیز ارتباط بگیرید.

⇐ تماس با ما

.

خرما

انواع خرمای ایرانیبازار خرما مضافتیبسته بندی خرمابهترین خرمای ایرانیبهترین خرمای تازه ایرانیتامین کننده خرمای مضافتیتولید کننده و صادر کننده خرمای مضافتیتولید،فروش و صادرات خرماخرما مضافتی ایرانخرما مضافتی مرغوبخرمای ایرانیخرمای تازه مضافتیخرمای مضافتیخرید بهترین خرمای ایرانیخرید خرماخرید خرمای تازهخرید خرمای خشکخرید خرمای صادراتیخرید خرمای کرمانخرید خرمای کیمیاخرید خرمای مضافتی ایرانخرید خرمای مضلفتیرطب مضافتی بمشرکت بازرگانی تجارت پویا(شادیز)شرکت صادرات خرما مضافتیصادر کنندگان خرما مضافتیصادر کننده خرما کیمیاصادر کننده خرما مضافتیصادر کننده رطب مضافتیصادر کننده عمده خرماصادر کننده عمده خرمای تازهصادرات خرما مضافتی ایرانفروش خرمافروش خرمای بمفروش عمده خرمای تازهفروش عمده خرمای صادراتیفروشنده خرمای تازه ایرانیفروشنده خرمای مضافتیفواید تغذیه ای خرماقیمت خرماقیمت خرمای مضافتی(کیمیا)کارخانه تولید خرمای مضافتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *