تولید کننده خرما – بزرگترین صادرکننده خرما


تولید کننده خرما – بزرگترین صادرکننده خرما: امروزه خرید مستقیم از تولید کننده بهترین راه برای کاهش هزینه ها است، برای خرید از تولید کننده، تولید کننده باید صادر کننده نیز باشد، بنابراین با چندین سال تجربه، علاوه بر تولید حرفه ای، ما توانستیم اقتدار خود را به بازار صادر کنیم. عرصه بین المللی را هم به نمایش بگذاریم.

برای خرید مطمئن و پایدار از تولید کننده اصلی و صادر کننده اصلی با ما تماس بگیرید. شرکت تجارت پویا(شادیز) تولید کننده و صادر کننده آجیل و خشکبار با بیش از یک دهه تجربه و دارا بودن کارخانه های متعدد در خدمت شما عزیزان می باشد تا نیازهای جهانی خریداران خود را برطرف کند. با ما در ارتباط بمانید.

تولید کننده خرما – بزرگترین صادرکننده خرما

تولید کننده خرما - بزرگترین صادرکننده خرما_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

در ادامه قصد دارم انواع خرمای ایرانی را معرفی کنم. با ما همراه باشید تا انواع خرما را به شما معرفی کنیم. تا بتوانید خریدی امن و راحت داشته باشید.

بهترین انواع خرما کدام است؟

در رتبه بندی جهانی صادرات خرما، ایران با بیش از ۴۰۰ هزار تن خرما در رتبه سوم صادرات خرما قرار دارد. ایران از نظر سطح زیر کشت خرما رتبه اول را در جهان دارد و سالانه مقادیر زیادی از این محصول وارد بازار کشورهای دیگر می شود و واردات خرمای ایرانی رونق زیادی دارد.

بنابراین ایران با مانند مضافتی، پیارم و سایر ارقام در رده بزرگترین کشورهای صادر کننده خرما در جهان قرار می گیرد.

مهمترین خرمای صادراتی ایران

 

مهمترین خرمای صادراتی ایران_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

خرمای مضافتی (رطب مضافتی،کیمیا)
– خرمای سایر (خرمای استعمران)
– خرمای پیارم (خرما مریمی)
– خرمای کباب (خرمای بهبهان)
– خرما ی ربی
– خرمای سلطنتی (شاهانی)
– خرمای برهی
– خرمای خاصویی
– خرمای مجول

 فروش عمده خرما از کارخانه

 فروش عمده خرما از کارخانه_ کارخانه خرمای شادیز

تمام خرماهایی که در بالا ذکر شد هر کدام در منطقه ای از ایران کشت و تولید می شوند، یکی از بزرگترین دغدغه های خریداران این است که چگونه می توانند همه این خرماها را یک جا ببینند و بخرند. ما با ساخت انبارهای بزرگ و متمرکز و ساخت سردخانه ها و سیستم های نگهداری بزرگ این مشکل را حل کرده ایم و اکنون یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان آجیل، خشکبار و خرما هستیم.

برای خرید با ما تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

خرما

انواع خرمابازار خرمای ایرانیبزرگترین صادرکننده خرمابزرگترین صادرکننده خرمای ایرانیتولید خرمای صادراتیتولید خرمای مرغوب صادراتیتولید کننده آجیل و خشکبارتولید کننده خرماتولید کننده خرما در ایرانتولید کننده خرما صادراتیتولید کننده و صادر کننده آجیل و خشکبارخرمای صادراتی ایرانخرید خرما از کارخانهخرید خرمای ایرانیخرید خرمای برهیخرید خرمای پیارمخرید خرمای خاصوییخرید خرمای ربیخرید خرمای سایرخرید خرمای شاهانیخرید خرمای کبکابخرید خرمای مرغوب صادراتیخرید خرمای مضافتیخریداران خرمای ایرانرطب مضافتی بمشرکت تجارت پویا(شادیز)شرکت تولید کننده خرماصادر کننده آجیل و خشکبارصادر کننده خرماصادرات خرمافروش خرمای صادراتیفروش خرمای صادراتی ایرانفروش خرمای مجولفروش خرمای مرغوب صادراتیفروش عمده خرمافروش عمده خرما از کارخانهقیمت خرما در ایرانکارخانه خرمای شادیزواردات خرما از ایرانواردات خرمای ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *