مرکز فروش پسته بادامی یزد _بازرگانی شادیز

مرکز فروش پسته بادامی یزد

مرکز فروش پسته بادامی یزد _بازرگانی شادیز مرکز فروش بهترین پسته بادامی یزد بصورت عمده و بدون واسطه در سراسر ایران می باشد.

مرکز فروش پسته بادامی یزد

شرکت شادیز از معتبر ترین مراکز فروش پسته بادامی تولید شده در یزد بصورت عمده و بدون واسطه در ایران می باشد پسته بادامی یکی از مرغوب ترین پسته های ایرانی است که با قیمت مناسب و مقرون به صرفه در بازارهای ایرانی به فروش می رسد این پسته ظاهری کشیده و شبیه به بادام دارد به همین دلیل به آن پسته بادامی می گویند یزد از مناطق کویری در ایران است همان طور که می دانید مناطق کویری بهترین مکان برای رشد و پرورش پسته می باشند.

پسته بادامی طعم بسیار خوب و کیفیت بالایی دارد و از ارقام صادراتی به شمار می آید و از ارزان ترین پسته های صادراتی می باشد از پسته بادامی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها و در صنایع شیرینی پزی استفاده می شود .

منطقه اردکان در استان یزد تولید کننده با کیفیت ترین پسته بادامی در یزد و در ایران است انس های مختلف این پسته توسط تولید کنندگان اردکانی به بازار ای سراسر کشور عرضه می گردد پسته بادامی به دلیل کیفیت و قیمت مناسب همواره میزان عرضه و تقاضای بالایی دارد.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز فروش پسته مرغوب ترین پسته بادامی یزد را بصورت مستقیم از باغدار و بدون واسطه به مشتریان عزیز ارائه می دهد کلیه ی محصولات بصورت خام و عمده عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید ما شما را در انتخاب و خریداری محصول راهنمایی خواهیم کرد.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته بادامی یزدفروش پسته بادامی یزدمرکز فروش پسته بادامیمرکز فروش پسته بادامی یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *