فروش گردو کاغذی مراغه _شرکت بازرگانی شادیز

فروش گردو کاغذی مراغه

فروش گردو کاغذی مراغه _شرکت بازرگانی شادیز گردو پوست کاغذی مراغه را بصورت عمده و بدون واسطه به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

فروش گردو کاغذی مراغه

مراغه از قطب های تولید کننده گردو در استان آذربایجان شرقی است شهرستان مراغه پس از تویسرکان بزرگ ترین قطب تولید کننده گردو در ایران است  گردوی تولید شده در مراغه به دلیل دارا بودن مغز سفید،چربی زیاد  و زود بازدهی جزو ژنوتیپ های برتر گردو به شمار می آید از دیگر مزیت های گردوی مراغه زود بازدهی و مقاومت بالای آن در برابر سرما است .

گردوی مراغه به درشتی و کاغذی بودن پوسته ی آن در ایران معروف است این گردو شکلی بیضی مانند و پوست چوبی نازکی دارد در نتیجه مغز آن به آسانی از پوست جدا می شود علاوه بر این گردوی مراغه ای طعم بسیار لذیذی دارد این گردو در بازارهای کشور بصورت عمده و جزئی خرید و فروش می شود.

شهرستان مراغه با دارا بودن ۲۲ هزار هکتار باغ گردو سالانه حدود ۵ هزار تن از گردوی مصرفی را در کشور تولید می نماید گردوی مراغه به دلیل کیفیت بالا به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد .

گردو از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین انواع خشکبارهای ایرانی است که از آن علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع دارویی،درمانی و بهداشتی نیز از آن استفاده می شود مغز گردو از مغذی ترین مغز های خوراکی است که مصرف آن به تقویت و پیشگیری از بیماری ها کمک می کند امگا۳ موجود در گردو سبب بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه می شود هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می کند به همین دلیل گردو را با نام غذای مغز نیز می شناسند.

شرکت بازرگانی شادیز بواسطه همکاری با تولید کنندگان اصلی این محصول مرغوب ترین گردوی مراغه را با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می نماید.

جهت خرید و یا فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردو کاغذی مراغهفروش گردو مراغهگردو کاغذی مراغهگردو مراغه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *