فروش گردو و مغز گردو مراغه _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش گردو و مغز گردو مراغه

فروش گردو و مغز گردو مراغه _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع گردوی با کیفیت مراغه را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

فروش گردو و مغز گردو مراغه

شهر مراغه از قطب های بزرگ تولید و گردو در استان آذربایجان غربی است. فروش گردوی مراغه به دلیل کیفیت بالا و طعم بسیار عالی از رونق بالایی برخوردار است. گردوی مراغه پوست کاغذی،مغز پر و سفید هم چنین طعم خوب و چربی بسیار بالایی دارد به همین دلیل متقاضیان بسیاری هم در بین مصرف کنندگان و هم در بین خریداران و تجار دارد.

شهر مراغه بزرگ ترین قطب تولید گردو پس از تویسرکان به شمار می آید.از دیگر مزیت های گردوی مراغه می توان زود بازده بودن و مقاومت بالا در برابر سرما را نام برد. همانطور که می بینید گردوی مراغه تمام خصوصیات یک گردوی خوب را در بالاترین حد دارا می باشد به همین دلیل گردوی مراغه جزو ژنوتیپ های برتر گردو محسوب می شود.

خرید و فروش گردو و هم چنین مغز گردو در شهرستان مراغه از رونق بالایی برخوردار است. مجموعه بازرگانی شادیز به واسطه همکاری با تولید کنندگان معتبر این محصول مرغوب ترین انواع گردوی مراغه را به صورت مستقیم و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

گردو یکی از پر کاربرد ترین و مقوی ترین انواع خشکبار است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. مغز گردو را غذای مغز می نامند چرا که بیشترین میزان امگا۳ را دارا می باشد این خاصیت گردو سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز هم چنین پیشگیری از آلزایمر می شود.

جهت خرید و فروش و یا دریافت قیمت ها از طریق روش هخای ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردو مراغهفروش گردو و مغز گردو مراغهفروش مغز گردو مراغهگردو مراغهمغز گردو مراغه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *