خرید و فروش گردو صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید و فروش گردو صادراتی

خرید و فروش گردو صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز در زمینه ی خرید و فروش گردو ی درجه یک و صادرانی به صورت عمده در سراسر ایران فعالیت می نماید.

خرید و فروش گردو صادراتی

کشور ایران جزء بزرگ ترین کشورهای تولید کننده و صادر کننده گردو در دنیا است و مقام پنجم صادرات گردو را در جهان به خود اختصاص داده است گردوهای ایرانی از نظر تنوع،طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند به همین دلیل از میزان عرضه و تقاضای بسیار پر رونقی برخوردار می باشند.

انواع مختلف گردوی ایرانی عبارتند از گردو پوست کاغذی،گردو سنگی،گردو محلی،گردو خوشه ای،گردو همدانی،گردو سبزوار،گردوی جمال،گردو نوک کلاغی و گردو ماکویی. هر یک از انواع گردو خصوصیات و ویژگی های خاص و قیمت های متفاوتی دارند.

گردوهای ایرانی بیشتر در استان های همدان،فارس،کرمان،خراسان،آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی و سایر مناطق تولید می گردد انواع مختلف گردوهای ایرانی به صورت با پوست و بدون پوست به کشورهای همسایه،کشورهای اروپایی و کشورهای عربی صادر می گردد.

گردو میوه ای ارزشمند است که در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،درمانی،آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد امروزه گردو به عنوان یکی از پر کاربرد ترین انواع خشکبار در دنیا مورد استفاده قرا می گیرد و گردوهای ایرانی به عنوان مرغوب ترین گردوی تولید شده در دنیا همواره از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

بازرگانی شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد هم چنین جهت تامین هر چه بیشتر نیاز مشتریان محصولات مرغوب فروشندگان را به صورت عمده و نقدی خریداری می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خرید،فروش و قیمت محصولات از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید شما دوستان

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید گردو صادراتیخرید و فروش گردوخرید و فروش گردو صادراتیفروش گردو صادراتیگردو صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *