گردو همدانی _فروش عمده گردو درجه یک همدان

گردو همدانی

گردو همدانی _فروش عمده گردو درجه یک همدان بصورت مستقیم از باغدار در این مجموعه انجام می شود گردو همدان یکی از با کیفیت ترین گردو های ایرانی است.

گردو همدانی

استان همدان یکی از قطب های بزگ تولید و فروش گردو در ایران است .این استان به دلیل برخورداری از موقعیت مناسب جغرافیایی و آب و هوای مساعد،محل مناسبی برای کشت و پرورش گردو در ایران است .از مشخصه های گردو ی تولید شده در این استان مغز سفید،پر و چرب آن است که سبب شهرت جهانی آن شده است. شهرستان تویسرکان واقع در استان همدان مرکز اصلی تولید گردو در این استان می باشد. علاوه بر تویسرکان دیگر شهرهای ملایر و نهاوند نیز از دیگر قطب های کشت گردو در این استان می باشند.

گردوی همدان به دلیل مصرف بالایی که دارد معمولا بصورت عمده خرید و فروش می شود .گردو همان یکی از خشکبار بسیار با کیفیت و خوش طعم است که علاوه بر ایران در دنیا نیز شهرت دارد .شهر تویسرکان قطب اصلی کشت و پرورش گردو ی مرغوب در این استان می باشد. گردوی همدان در درجه های کیفی مختلف در بازار موجود است که نوع درجه یک آن میزان فروش و صادرات بالایی را به خود اختصاص داده است. منطقه تویسرکان را بهشت گردوی ایران نامیده اند .تولید گردو در استان همدان سبب رونق اقتصادی و کسب و کار در این استان شده است.

گردو از مغز های بسیار خوش طعم و ارزشمند است که خواص و مواد مغذی متعددی دارد. مغز گردو حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز .و تقویت حافظع کمک می کند .از مغز گردو علاوه بر مصارف خوراکی در صنایع مختلف دارویی و درمانی نیز استفاده می گردد.

شرکت شادیز،عرضه کننده ی انواع گردو همدان بصورت مستقیم و دست اول برای مشتریان در سراسر کشور است.کلیه ی محصولات این مجموعه بصورت عمده و با پوست و با درجه ی کیفی بالا به مشتریان ارائه می گردد.

درصورت تمایل به خرید و یا فروش محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

گردو

فروش عمده گردو همدانفروش گردو درجه یک همدانفروش گردو همدانگردو درجه یک همدانگردو همدانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *