پسته خام کرمان _ پخش مستقیم پسته ی کرمان

پسته خام کرمان

پسته خام کرمان _پخش مستقیم پسته ی کرمان توسط این مجموعه در سراسر ایران انجام می شود استان کرمان مرکز اصلی تولید پسته در ایران می باشد.

پسته خام کرمان

پسته ،یکی از محصولات تجاری و صادراتی ایران پس از فراورده های نفتی می باشد که به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالا در دنیا زبانزد است. پسته درختی بیابانی است و در مناطق دارای تابستان های گرم و زمستان های سرد رشد می کند. این محصول در نقاط مختلف ایران بصورت عمده کشت می شود. استان کرمان یکی از قطب های مهم تولید و فروش انواع پسته در ایران است. منطقه ی رفسنجان،سیرجان،زرند،رابر و … قطب های مهم تولید پسته در این استان می باشد.

پسته های ایرانی ارقام مختلفی دارند. از مهم ترین ارقام پسته کشت شده در استان کرمان میتوان به پسته اکبری،پسته احمدآقایی،پسته کله قوچی وپسته  فندقی را نام برد. این ارقام جزو ارقام تجاری مهم  ایران هستند که با کیفیت بالا در این استان تولید می شوند. استان کرمان به دلیل موقعیت مناسب جغرافیایی و ارتفاع از سطح دریا،مکان بسیار مناسبی برای کشت و پرورش پسته است. از مشخصه های پسته کرمان میتوان به ظاهر لوکس،مغز چرب و خوش طعم آن ها اشاره کرد که سبب شهرت و محبوبیت آن ها در کل دنیا شده است.

ارقام مختلف پسته در انس های متنوع در کرمان کشت می گردد و پس از برداشت به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد. صادرات پسته یکی از مهم ترین اهداف تجاری تولید پسته در ایران است که ارز آوری بسیار خوبی برای کشور به همراه دارد.

شرکت تجاری شادیز،یکی از منابع معتبر تامین و عرضه مستقیم پسته خام کرمان بصورت عمده در ایران می باشد.محصولات این مجموعه درجه های کیفی بالایی دارد و با قیمت های منصفانه به فروش می رسد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

پسته

پخش پسته خام کرمانپخش مستقیم پسته کرمانپسته خام کرمانپسته ی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *