پسته اکبری دستچین خام و عمده _خشکبار شادیز

پسته اکبری دستچین

پسته اکبری دستچین خام و عمده _خشکبار شادیز ارائه دهنده ی انواع پسته دستچین بصورت عمده به مشتریان می باشد پسته های دستچین کیفیت بسیار بالایی دارند.

پسته اکبری دستچین

پسته اکبری یکی از مهم ترین ارقام تجاری پسته در ایران است این پسته به درشت بودن و کشیده بودن معروف است .پسته اکبری را در کشورهای خارجی با نام super long pistachio یعنی پسته فوق العاده بلند می شناسند. این پسته از نظر اقتصادی دارای بالاترین قیمت می باشد . پسته اکبری بصورت عمده در استان کرمان و منطقه رفسنجان کشت می شود. انس های مختلف این پسته بصورت های مختلف در بازار به فروش می رسد

در بین انواع پسته ،نوع دست چین آن جلوه ی بسیار خاصی دارد و از آن بیشتر برای صادرات استفاده می شود .پسته های دستچین شده کاملا یکدست هستند و کیفیت و قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع پسته دارند. قیمت  پسته های دست چین شده را نیز با توجه به نوع،انس،رویت پسته و کیفیت آن محاسبه می کنند. پسته های دستچین شده تمام خندان هستند و از آن ها بیشتر بصورت آجیلی استفاده می شود. به دلیل قیمت بالای پسته های دستچین ،خریداری آن ها باید از مراکز معتبر صورت بگیرد زیرا بسیاری از فروشندگان پسته های آبخندان را که به روش های مکانیکی خندان شده اند و کیفیت پایینی دارند را به مشتریان با قیمت های بسیار بالا می فروشند. به همین دلیل سعی کنید تا خرید پسته های دستچین را از مراکز معتبر تهیه فرمایید

شرکت تجاری شادیز،توزیع کننده انواع پسته اکبری ،پسته کله قوچی،احمد آقایی و فندقی دست چین شده با کیفیت بسیار بالا در سراسر ایران می باشد. شادیز ،همواره آماده ی ارائه یبهترین محصولات با قیمت های مناسب برای مشتریان می باشد.

در صورت تمایل به خریداری محصول و اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.ما شما را در انتخاب و خریداری محصول راهنمایی خواهیم کرد.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

پسته اکبری

پسته اکبری دستچینپسته اکبری دستچین خامعمده پسته دستچین اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *