پسته اکبری دستچین رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز

پسته اکبری دستچین رفسنجان

پسته اکبری دستچین رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز پسته دستچین صادراتی رفسنجان را به صورت عمده به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

پسته اکبری دستچین رفسنجان

پسته اکبری صادراتی و دستچین رفسنجان از مرغوبترین و پر فروش ترین محصول این شهرستان است .پسته اکبری دستچین کاملا خندان و یکدست می باشد و کیفیت و قیمت بالایی دارد.

پسته اکبری لوکس ترین انواع پسته تولید شده در ایران و هم چنین جهان است پسته اکبری جزو ارقام بادامی است و ظاهری کشیده و بلند دارد نام تجاری پسته اکبری super long pistachio یعنی پسته فوق العاده بلند است.انس پسته اکبری پایین است که نشان دهنده بزرگی آن می باشد پسته اکبری انس ۱۸ تا ۲۳ گزینه مناسبی برای مشتریان لوکس پسند است پسته اکبری با انس ۲۴ تا ۲۸ نیز برای مشتریانی که پسته معمولی می پسندند مناسب است البته نوع دستچین پسته اکبری معمولی نیز قیمت بالایی دارد.

پسته اکبری از نظر اقتصادی قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع پسته دارد پسته اکبری در دو نوع یک بر چاک و دو بر چاک در بازار موجود است مرغوب ترین نوع آن پسته اکبری دو بر چاک و دستچین آن است.

پوست استخوانی پسته اکبری کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای می باشد پسته اکبری علاوه بر کشیدگی طعم بسیار عالی و درجه خندانی بالا،و گرم مغز سنگینی دارد از پسته اکبری بیشتر برای مصارف مغز پسته و به صورت آجیلی استفاده می شود.

شرکت حشکبار شادیز پسته دستچین اکبری رفسنجان را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب به خریداران و تجار گرامی در سراسر کشور ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریف راه های ارتباطی زیربا ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته اکبری

پسته اکبری دستچینپسته اکبری دستچین رفسنجانپسته دستچین اکبریپسته دستچین اکبری رفسنجانپسته دستچین رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *