گردوی درجه یک صادراتی _ فروش گردو در فارس

گردوی درجه یک صادراتی

گردوی درجه یک صادراتی _ فروش گردو در فارس به صورت مستقیم از باغدار توسط مجموعه خشکبار شادیز به صورت عمده و با قیمت مناسب انجام می شود.

گردوی درجه یک صادراتی

کشور ایران جزو سه کشور بزرگ تولید کننده گردو در دنیا است و مقام پنجم صادرات آن را به خود اختصاص داده است گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و چربی بسیار مرغوب هستند گردوهای ایرانی به کشورهای مختلف خارجی مانند کشورهای اروپایی،کشورهای همسایه و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می گردد.

استان فارس بزرگ ترین قطب تولید گردو در ایران است سالانه بیش از ۲۵ درصد از گردوی کشور در این استان تولید می گردد و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می شود.استان فارس با توجه به آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوب، محل مناسبی برای کشت و پرورش گردو است بیش از هفتاد درصد گردوی تولید شده در فارس به کشورهای خارجی صادر می گردد.

گردوی تولید شده در فارس طعم بسیار عالی و چربی فوق العاده ای دارد که سبب شهرت آن شده است انواع مختلف گردو پوست کاغذی،گردو سنگی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی ،گردو محلی و.. در مناطق مختلف این استان مانند شهرهای بوانات،استهبان،نی ریز،داراب،شیراز،اقلید و سپیدان تولید می گردد.

گردو از محبوب ترین انواع خشکبار ایرانی است و خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مهم ترین خاصیت گردو امگا۳ فراوان آن است که سبب تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان و بهبود عملکرد مغز می شود از گردو در مصارف مختلف خوراکی و صنعتی استفاده می شود.

بازرگانی شادیز انواع گردوی تازه و درجه یک صادراتی فارس را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش و هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

فروش گردو در فارسفروش گردو صادراتی فارسگردو صادراتی فارسگردوی درجه یک صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *