فروش گردو پوست کاغذی بوانات _بازرگانی شادیز

فروش گردو پوست کاغذی بوانات

فروش گردو پوست کاغذی بوانات _بازرگانی شادیز گردو کاغذی درجه یک بوانات را بصورت مستقیم از باغ دار تهیه و در سراسر ایران به فروش می رساند.

فروش گردو پوست کاغذی بوانات

شهرستان بوانات یکی از مناطق سردسیری در استان فارس است بوانات قطب بزرگ تولید گردو در استان فارس می باشد گردوی بوانات به دلیل کاغذی بودن و دارا بودن مغز خوش ظعم و پر چربش از دیرباز در بین مردم زبانزد بوده است .

گردوی بوانات به عنوان مرغوب ترین گردوی تولید شده در استان فارس متقاضیان بسیاری دارد و به بازارهای داخلی مختلف و کشورهای خارجی صادر می گردد گردو از خشکبارهای بسیار مقوی و پر کاربرد است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود .

مغز گردو از پر چرب ترین انواع مغزهای خوراکی است اما چربی موجود در آن از نوع غیر اشباع است که سبب کاهش کلسترول بد خون و افزایش گلسترول مفید خون در بدن می شود .مصرف گردو از بروز بیماری های قلبی عروقی پیشگیری می کند خوردن گردو سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان می شود گردو برای درمان بیماری های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس مفید است.

درخت گردو از درختان مرتفع و گسترده است که ارتفاع آن به ۲۰ متر نیز می رسد گردو در مناطق معتدل و کوهستانی در نقاط مختلف ایران کشت می شود مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند علاوه بر میوه از چوب،ریشه،ساقه و برگ درخت گردو در صنایع مختلف استفاده می شود.

مشتریان عزیز می توانند جهت خرید گردوی درجه یک بوانات بصورت مستقیم از باغدار از طریق راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط برقرار نمایند شادیز هم چنین محصولات مرغوب تولید کنندگان را بصورت نقدی خریداری می نماید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردو بواناتفروش گردو پوست کاغذی بواناتفروش گردو کاغذی بواناتگردو پوست کاغذی بوانات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *