فروش عمده گردو درجه یک بوانات _ شرکت خشکبار شادیز

فروش عمده گردو درجه یک بوانات

فروش عمده گردو درجه یک بوانات _ شرکت خشکبار شادیز عمده گردوی تازه و مرغوب بوانات را بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

فروش عمده گردو درجه یک بوانات

گردوی بوانات یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین گردوهای تولید شده در کشور است که در شهرستان بوانات واقع در استان فارس تولید می گردد. گردوی بوانات از نظر طعم،رنگ،چربی و کیفیت بسیار مرغوب می باشد و همواره متقاضیان بسیاری در داخل و خارج از کشور دارد. مهم ترین ویژگی گردوی بوانات مغز پر و سفید،پوست کاغذی،طعم عالی و چربی بالای آن است. همانطور که می بینید گردوی بوانات تمام خصوصیات یک گردوی خوب را در حد عالی دارا می باشد.

انواع گردو و مغز گردوی بوانات به سایر استان ها مانند تهران،اصفهان،خراسان،خوزستان،هرمزگان و کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس صادر می گردد.

شهرستان بوانات از مناطق سردسیری در استان فارس است این منطقه به دلیل آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوب مرغوب ترین انواع پسته را در کشور تولید می کند. شهرستان بوانات پس از تویسرکان دومین قطب تولید گردو از نظر کیفیت در ایران است.

گردو یکی از ارزشمند ترین میوه های درختی است که به دلیل طعم خوب و خواص مغذی فراوان از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. علاوه بر مغز گردو از پوست گردو نیز در صنایع مختلف استفاده می شود. مغز گردو بیشترین میزان چربی مفید امگا۳ را در بین مواد غذایی دارا می باشد این خاصیت گردو سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود. به همین دلیل گردو را با نام غذای مغز می شناسند.

شرکت خشکبار شادیز انواع گردو و مغز گردوی تازه و درجه یک بوانات را به صورت عمده و بی واسطه در سرتاسر کشور به فروش می رساند.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عمده گردو بواناتعمده گردو درجه یک بواناتفروش عمده گردو بواناتفروش عمده گردو درجه یک بواناتفروش گردو بواناتفروش گردو درجه یک بوانات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *