مغز گردو درجه یک بوانات _ شرکت خشکبار شادیز

مغز گردو درجه یک بوانات

walnut and a cracked walnut isolated on the white background with clipping past


مغز گردو درجه یک بوانات _ شرکت خشکبار شادیز مغز گردوی سفید،خوش طعم و درشت بوانات را به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

مغز گردو درجه یک بوانات

بوانات از مناطق مهم تولید گردو در استان فارس است آب و هوای سردسیری و اقلیم خوب این شهرستان محل مناسبی برای کشت و پرورش گردو است.

گردوی تولید شده در بوانات از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و به دلیل طعم بسیار عالی،مغز سفید و چربی فراوان در بین خریداران و مصرف کنندگان شهرت دارد.علاوه بر این خصوصیات، گردوهای بوانات پوست بسیار نازک و یا به اصطلاح کاغذی دارند که سبب شهرت هر چه بیشتر آن شده است.

انواع گردوی بوانات به دو صورت مغز و با پوست به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.مغز گردوی بوانات از مرغوب ترین و خوش طعم ترین انواع مغز گردوی تولید شده در کشور است و همواره متقاضیان بسیاری خصوصا در بین تجار دارد.

مغز گردو خواص تغذیه ای و درمانی فوق العاده بی نظیری دارد به همین دلیل از آن در مصارف مختلف خوراکی و صنایع متعدد استفاده می شود. مهم ترین خاصیت مغز گردو امگا۳ فراوان آن است که سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود. مغز گردو هم چنین روغن بسیار بالایی دارد که از آن در مصارف مختلف موضعی و خوراکی استفاده می شود البته چربی موجود در گردو از نوع غیر اشباع است و برای سلامتی بدن مفید می باشد.

شرکت خشکبار شادیز انواع گردو و مغز گردوی تازه و مرغوب تولید شده در بوانات فارس را به صورت دست اول و با قیمت مناسب برای خریداران در سراسر کشور ارسال می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان گرامی

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

مغز گردو بواناتمغز گردو درجه یکمغز گردو درجه یک بوانات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *