عرضه مستقیم مغز گردو درجه یک _ شرکت بازرگانی شادیز

عرضه مستقیم مغز گردو درجه یک

walnuts isolated on white background


عرضه مستقیم مغز گردو درجه یک _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز گردوی ایرانی را به صورت مستقیم و بی واسطه به خریداران محترم ارائه می نماید.

عرضه مستقیم مغز گردو درجه یک

مغز گردو نوعی از خشکبار مقوی و پر کاربرد است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع روغن گیری،دارویی،آرایشی و.. استفاده می شود. مغز گردو تنها بخش خوراکی گردو و از اجزای اصلی آجیل ها به شمار می آید.

گردو میوه ای گرد و دو پوسته ای است،یک پوست سبز رنگ و گوشتی که به تدریج خشک می شود. و یک پوست چوبی قهوه ای رنگ که مغز گردو درون آن قرار دارد. مغز گردو دانه ای بسیار پر جرب است که از روغن آن جهت مصارف خوراکی و موضعی استفاده می شود. مغز گردو را با نام غذای مغز بیان کرده اند. زیرا سرشار از اسیدهای چرب امگا۳ است که به تقویت حافظه و سلامت مغز کمک می کند.

گردوهای ایرانی از با کیفیت ترین گردوهای تولید شده در دنیا هستند و مغز بسیار خوش طعم و پر چربی دارند. مغز گردو از نظر کیفی انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

مغز گردو سوپر

مغز گردو سفید

مغز گردو معمولی

مغز گردو خورشتی

مغز گردو دندانه

قیمت مغز گردو با توجه به رنگ،درصد شکستگی و کیفیت آن محاسبه می شود یعنی هر چه مغز گردو رنگ روشن تر و طعم بهتری داشته باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

مغز گردو از جمله خشکبارهایی است که ب دلیل روغنی بودن نمی توان آن را برای مدت طولانی نگهداری کرد زیرا چربی های موجود در گردو از نوع غیر اشباع است و به سرعت فاسد می شود.

شرکت بازرگانی شادیز جهت حفظ بهداشت و سلامت مغز گردو، پس از دریافت سفارشات شما گردوی با پوست را به مغز تبدیل نموده و کاملا تازه به خریداران ارائه می نماید.

مشتریان عزیز می توانند محصول مورد نیاز خود را از این مجموعه به صورت مستقیم و با مناسب ترین قیمت خریداری نمایند.

در صورت تمایل به خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عرضه مستقیم مغز گردوعرضه مستقیم مغز گردو درجه یکعرضه مغز گردو درجه یکمغز گردو درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *