مرکز فروش عمده پسته دامغان _ بازرگانی شادیز

مرکز فروش عمده پسته دامغان

مرکز فروش عمده پسته دامغان _ بازرگانی شادیز انواع پسته مرغوب دامغان را به صورت عمده و بی واسطه به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

مرکز فروش عمده پسته دامغان

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز عرضه کننده پسته در ایران،انواع پسته درجه یک دامغان را به صورت مستقیم به خریداران و تجار گرامی ارائه می نماید.

شهر دامغان یکی از مهم ترین مناطق تولید کننده پسته در استان سمنان و کشور ایران است. انواع مختلف پسته های تجاری و بومی با بالاترین درجه کیفی در این منطقه تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد. شرایط جغرافیایی و آب و هوای خوب دامغان محیط مناسبی جهت کشت و پرورش پسته است.

انواع پسته های تولید شده در دامغان عبارتند از:

پسته اکبری

پسته احمد آقایی

پسته شاه پسند

پسته خنجری

پسته کله قوچی

پسته فندقی

پسته عباسعلی

از مهم ترین ویژگی های پسته دامغان خندانی،طعم خوب،مغز سبز و ترد و کیفیت بسیار بالای آن ها است که سبب افزایش تقاضای آن ها شده است. پسته دامغان از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی مانند کشورهای عربی،کشورهای اروپایی و آسیایی نیز صادر می گردد.

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی بسیار فراوانی دارد. پسته های ایرانی به دلیل تنوع بی نظیر و طعم عالی طرفداران بسیاری در نقاط مختلف دنیا دارند. کشور ایران بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده پسته در دنیا به شمار می رود.

پسته دامغان به عنوان یکی از با کیفیت ترین پسته های ایرانی از اهمیت ویژه ای در بین خریداران و تجار برخوردار است. بهترین روش جهت خرید پسته دامغان،خرید مستقیم از تولید کننده اصلی آن است که مجموعه شادیز این امکان را برای مشتریان فراهم ساخته است.

در صورت تمایل به خرید و فروش این محصول هم چنین دریافت مشاوره می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

فروش عمده پسته دامغانمرکز فروش پسته دامغانمرکز فروش عمده پسته دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *