مرکز فروش پسته دامغان _ مجموعه خشکبار شادیز

مرکز فروش پسته دامغان

مرکز فروش پسته دامغان _ مجموعه خشکبار شادیز از معتبر ترین مراکز فروش انواع پسته دامغان بصورت عمده و بدون واسطه در ایران است.

مرکز فروش پسته دامغان

دامغان از بزرگ ترین قطب های تولید و فروش پسته بصورت عمده در استان سمنان است دامغان به دلیل برخورداری از آب و هوا و خاک مناسب انواع پسته از قبیل پسته های تجاری و پسته ای بومی را با کیفیت بالا در ایران تولید می نماید پسته های کشت شده در دامغان شامل پسته اکبری،پسته کله قوچی،پسته احمد آقایی،پسته فندقی و ارقام بومی نظیر پسته شاه پسند،پسته عباسعلی و پسته خنجری می باشد.

پسته های دامغان از نظر خندانی،طعم و مزه بسیار مرغوب می باشند مغز پسته دامغان رنگ سبز و بسیار تردی دارد که سبب وجه تمایز آن ها با دیگر محصولات شده است سابقه کشت پسته در دامغان به سال های بسیار دور باز می گردد کشت و خرید و فروش پسته در دامغان همواره از رونق بالایی برخوردار است .

پسته های دامغان بصورت عمده و یا با فراوری های مختلف در فروشگاه ها و بازارهای کشور خرید و فروش می شود علاوه بر آن پسته ی دامغان به کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس نیز صادر می گردد و به عنوان مرغوب ترین پسته تولید شده در ایران مورد توجه مشتریان خارجی است.

پسته دامغان در انس های متفاوت در بازار موجود می باشد و با قیمت های متفاوت به فروش می رسد مجموعه خشکبار شادیز به عنوان معتبر ترین مرکز فروش پسته در ایران،مرغوب ترین انواع پسته دامغان را با توجه به نیاز مشتریان بصورت مستقیم از باغدار تهیه و بدون دخالت هیچ واسطه ای به مشتریان ارائه می نماید.

اگر شما خریدار و یا فروشنده پسته دامغان هستید و قصد خرید و یا فروش این محصول را دارید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

فروش پسته دامغانمرکز فروش پستهمرکز فروش پسته دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *