فروش پسته اکبری عمده دامغان _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش پسته اکبری عمده دامغان

فروش پسته اکبری عمده دامغان _ شرکت بازرگانی شادیز پسته اکبری مرغوب دامغان را به صورت عمده و بدون واسطه در سراسر کشور به فروش می رساند.

فروش پسته اکبری عمده دامغان

شهرستان دامغان از قطب های مهم تولید پسته در استان سمنان و کشور ایران محسوب می شود. انواع مختلف پسته های صادراتی و بومی مانند پسته اکبری در این منطقه به صورت عمده و با درجه کیفی بالا تولید گردد.

پسته اکبری دامغان نیز مانند سایر پسته های اکبری از خانواده پسته های کشیده است. پسته اکبری دامغان در دو نوع یک بر چاک و دو بر چاک در بازار موجود می باشد. نوع دوبر چاک آن مرغوب تر است و میزان تقاضای بالایی دارد.

پوست پسته اکبری مانند پسته خنجری رنگ کدر و گرم مغز بالایی دارد. از پسته اکبری به دلیل درشتی و درجه خندانی بالا بیشتر به صورت آجیلی و برای مصارف مغز پسته استفاده می شود.

پسته اکبری دامغان به صورت خام یا با فراوری های مختلف در فروشگاه های سراسر کشور خرید و فروش می شود. پسته اکبری دامغان مغز بسیار خوش طعم و پر چربی دارد و از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد.

شهرستان دامغان به دلیل برخورداری از شرایط جغرافیایی مناسب محیط مساعدی جهت پرورش انواع پسته است. سابقه کشت پسته در دامغان به قدمتی چند هزار ساله دارد. از مهم ترین مشخصه های پسته دامغان که سبب وجه تمایز آن با سایر محصولات شده است مغز ترد،سبز رنگ و پر چرب آن است.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان پسته اکبری در کشور،مرغوب ترین پسته اکبری دامغان و سایر نقاط کشور را به صورت مستقیم به خریداران عرضه می نماید.

جهت خرید و دریافت مشاوره می توانید با مدیر فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری عمده دامغانعمده پسته دامغانفروش پسته اکبری دامغانفروش پسته اکبری عمدهفروش پسته اکبری عمده دامغانفروش پسته عمده دامغانفروش عمده پسته دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *