صادرات پسته ایرانی به قبرس و اتریش _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته ایرانی به قبرس و اتریش

صادرات پسته ایرانی به قبرس و اتریش _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته ایرانی را به کشورهای اروپایی نظیر قبرس،اتریش و .. صادر می نماید.

صادرات پسته ایرانی به قبرس و اتریش

پسته های ایرانی از مرغوب ترین پسته های تولید شده در دنیا می باشند و به کشورهای مختلف اروپایی مانند قبرس،اتریش و سایر کشورهای دنیا صادر می گردند. انواع پسته های دهن بست و و برخی از پسته های خندان برای صادرات به این کشورها استفاده می شود.

پسته های دهان بست ایرانی بیشترین میزان صادرات به کشورهای اروپایی  را به خود اختصاص داده اند دلیل آن هم مسائل بهداشتی است. زیرا پسته های دهان بسته هیچ نوع آلودگی ندارند و از نظر بهداشتی کاملا استاندارد می باشند. بیشترین حجم صادرات پسته به کشورهای اروپایی متعلق به رقم فندقی است.البته مغز پسته کال و دو پوست نیز در کنار این ارقام طرفداران بسیاری در کشورهای اروپایی دارد.

در سالهای اخیر با به وجود آمدن رقیبی هم چون آمریکا و روابط نزدیک با کشورهای اروپایی صادرات پسته ایران به کشورهای اروپایی کاهش پیدا کرده است اما با این حال با توجه به کیفیت و تنوع پسته های ایرانی می توان مجددا در این بازارها ظهور کرد.

علاوه بر قبرس و اتریش دیگر کشورهای اروپایی مانند روسیه،ترکیه،اوکراین،سوئیس و.. نیز از خریداران پسته های ایرانی به شمار می روند.از مهم ترین عوامل افت صادرات پسته ایران به اروپا، قوانین بهداشتی سخت در زمینه واردات مواد خوراکی به این کشور ها است. با این وجود باز هم پسته های ایرانی به دلیل طعم بسیار بی نظیر و تنوع زیاد هم چنانان خواهان بسیاری در بازارهای جهانی دارند.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های صادر کننده پسته ایرانن،آماده ارائه بهترین محصولات و همکاری با تجار و خریداران گرامی می باشد.

هم اکنون می توانید جهت خرید،فروش و صادرات این محصول و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات پسته ایرانی به اتریشصادرات پسته ایرانی به قبرسصادرات پسته ایرانی به قبرس و اتریش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *