خرید مغز گردو خورشتی _ شرکت خشکبار شادیز

خرید مغز گردو خورشتی

خرید مغز گردو خورشتی _ شرکت خشکبار شادیز مغز گردو خورشتی تازه و خوش طعم ایرانی را به صورت عمده به خریداران عزیز ارائه می نماید.

خرید مغز گردو خورشتی

مغز گردو از جمله خشکبارهایی است که به دلیل دارا بودن خواص مغذی و املاح معدنی فراوان از آن در مصارف مختلف خوراکی مانند تهیه پلوها ،دسرها ، آجیل ها و خورش ها به خصوص خورش فسنجان استفاده می شود خورش فسنجان یکی از غذاهای محبوب ایرانی است که با مغز گردو تهیه می شود و طرفداران بسیاری دارد زیرا طعم،عطر و روغن طبیعی مغز گردو طعم فوق العاده ای به این خورش می بخشد.

مغز گردو با دارا بودن انواع ویتامین ها،پروتئین و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم و منیزیم نقش مهمی را در سلامت و تقویت بدن ایفا می کند مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند مغز گردو از پر چرب ترین انواع مغزهای خوراکی است البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند.

مغز گردو خورشتی نسبت به دیگر انواع مغز گردو رنگ تیره تری دارد و معمولا به صورت خرد شده در بازارهای کشور خرید و فروش می شود این نوع گردو کیفیت و قیمت مناسبی دارد.

شرکت خشکبار شادیز مرغوبترین مغز گردوی خورشتی و دیگر انواع مغز گردو را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد .

در صورت تمایل به خرید و یا فروش این محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید. شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز و کسب رضایت آنان می باشد.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید مغز گردو خورشتیمغز گردو خورشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *