مغز بادام درختی اعلا _ شرکت بازرگانی شادیز

مغز بادام درختی اعلا

مغز بادام درختی اعلا _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام تازه و اعلای ایرانی را به صورت خام و با قیمت مناسب برای مشتریان عزیز فراهم می نماید.

مغز بادام درختی اعلا

بادام درختی از محبوب ترین انواع خشکبار ایرانی است که طعم لذیذ و خواص مغذی فراوانی دارد از مغز بادام به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود بادام های درختی انواع مختلفی دارند که معروف ترین آنها عبارتند از: بادم سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی. هر یک از انواع بادام از نظر میزان مغز و قیمت با یکدیگر متفاوت می باشند.

مغز بادام درختی منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند کلسیم،پتاسیم،آهن،منیزیم و فیبر است که به تقویت بدن و پیشگیری از بیماری ها کمک می کند مغز بادام چربی بسیار فراوانی دارد و از آن در تهیه روغن نیز استفاده می شود چربی موجود در بادام از نوع اشباع نشده است و به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند بادام طبیعتی گرم و خشک دارد مصرف مغز بادام سبب تقویت سیستم ایمنی بدن،درمان سرفه،تقویت معده،درمان اسهال،تقویت استخوان،تقویت پوست و مو هم چنین پیشگیری از دیابت،چربی خون و انواع سرطان ها می شود.

مغز بادام با یک پوست نازک قهوه ای رنگ پوشیده شده است و شامل دو لپه بزرگ سفید و روغنی می باشد از مغز بادام به صورتهای مختلف سالم،خلال شده و پودر به عنوان افزودنی و طعم دهنده در انواع غذاها و دسرها استفاده می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام تازه و مرغوب ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و بدون واسطه با قیمت مناسب به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

مغز بادام اعلامغز بادام درختیمغز بادام درختی اعلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *